/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikproblemer i Counter-Strike
Fra : duffmann
Vist : 275 gange
20 point
Dato : 05-07-03 14:19

Hej alle sammen.
Jeg har lige installeret grafikkortet GeForce 4 4200-8x 128 mb, hvilket fungerer fint. Men når jeg spiller Counter-Strike er der oppe i toppen af billedet (dvs. feks. ved tagene) nogle grafikfejl. Der er som om at billederne ligger oven i hinanden. Det er lidt mærkeligt, for 75 % af billedet fugerer perfekt. Jeg kører med direct 3d med en mellem opløsning og internet forbindelsen er 1 mbps.

Er der nogen der kan hjælpe mig??? For jeg har ingen anelse om, hvad det kan være.

Mvh Jonas

Kommentar
Fra : tHe_NeArD

Dato : 05-07-03 17:32

har du prøvet at sætte grafikken så langt op så muligt...bøde skærmopløsning og detaljer...det er nogle gange det virker...

Kommentar
Fra : duffmann

Dato : 05-07-03 21:48

Det virkede desværre ikke. Men tak for hjælpen!!!

Kommentar
Fra : 0raxter

Dato : 07-07-03 09:59

Hva for en DirectX køre du med ? Du kan også prøve at køre det i GLsetup drivere.... Det plejer at fungere fint hos mig ! Hvis du stadigt har problemer så prøv at skifte driver !

Kommentar
Fra : Rasmus17

Dato : 10-07-03 16:14

Hejsa du skal daownloade den nyste Detonator driver fra Nvidia www.nvidia.com og den skal du så installerer også går du ind i indstillinger også avanceret og der skal du gå ind i din openGL driver der står noget lodret synkronisering og den skal du sætte på Deaktiv....
Så inde i dit CS skal du vælge den der hedder openGL driver også vælge den opløsning du så vil køre i...

Kommentar
Fra : xtention

Dato : 21-07-03 21:13

havde også det prob til at starte med men så prøvede jeg OpenGL og gik det meget bedre, tak for hjælpen OpenGL.
Det skal lige siges at jeg har samme graffik kort så det brurgte virke