/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Frontpage el. Dreamweaver ?
Fra : meggi
Vist : 387 gange
10 point
Dato : 05-07-03 07:55

Hej Hvad er jeres mening hvad er bedst, FP eller Dreamweaver, og hvorfor. Er der fordele og ulemper ved programmerne holdt op mod hinanden.
Betina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-07-03 13:53

For begyndere er Front Pages et godt program at starte med.
En side som senere er lavet i Dreamweaver kan sagten lægges ind i FP.
Der er mange meninger om hvad der er bedst, og de er vel rigtige alle sammen.
Jeg syntes styringen er god i FP, hvor der kan laves avancerede sider.
Emesen.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 17-09-03 16:47

Hej!!

Jeg må nok også sige det samme...
FP er bedst, hvis man ikke er så øvet. Men Dream... er lidt mere prof...

Men man kan klart også lave flotte sider i FP og det samme i Dream...

MC

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-10-03 20:41

Hej.

Ved frontpage!

Til opfølgning af svarene er der det smarte, hvis man har købt sig et domæne, at man kan redigere online, så risikere man ikke at miste sine data på egen harddisk.

ellebye