/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hvor bliver Anne Kirstine Hansen af efte
Fra : 2601
Vist : 135 gange
129 point
Dato : 25-03-24 11:17

Jeg søger efter hvor Anne Kirstine Hansen født 13 nov 1845 på Vantinge Mark, Vantinge Sogn, Sallinge Herred, Svendborg Amt bliver af efter sin konfirmation 15 April 1860 i Vantinge Kirke.

Jeg har søgt efter hende i Folketællingen 1870 i Svendborg og Odense Amt uden held.

Nogle der ved hvor hun bliver af.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-03-24 19:00

Svendborg, Gudme, Ringe, Voldstrup, Ringe sogn, et hus, 14, FT-1880, B0169
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Lars Hansen    37    Gift    husfader, daglejer        her i sognet [Ringe]
Ane Kirstine Hansen    34    Gift    hans kone        Vantinge sogn, Svendborg Amt
Rasmus Hansen    34    Ugift    væver        her i sognet [Ringe]
Dorthea Larsdatter    66    Enke(mand)    aftægtskone        Krarup sogn, Svendborg Amt
Lars Rasmussen    62    Gift    husfader, jordbruger        do [Ringe]
Mette Johansen    54    Gift    hans kone        do [Ringe]

Svendborg, Gudme, Ringe, Voldstrup, 3, Hus, 473, FT-1890, C4577
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Lars Hansen    47    Gift    Husfader    Husmand    Voldstrup, Svendborg Amt
Ane Kirstine Hansen    44    Gift    Husmoder        Vantinge, Svendborg Amt
Maren Dortia Hansen    3    Ugift    Datteren        Voldstrup, Svendborg Amt

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 129 point
Dato : 25-03-24 19:22

og hun dør 1903

Svendborg amt, Gudme, Ringe, 1896-1913, KM, Døde - opslag: 116 af 156 opslag

http://ao.salldata.dk/osd_vis.php?bsid=180873&side=116

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 26-03-24 11:34

Tak for svaret vith.

Nej du skal have mange tak for din store hjælp til mig.

Mange hilsner fra 2601

Kommentar
Fra : vith