/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Niels Hansen født og døbt i
Fra : 2601
Vist : 166 gange
160 point
Dato : 17-01-24 15:26

Jeg søger hvor Niels Hansen en søn af Husmand Hans Kristiansen og Kirsten Poulsdatter i Vantinge Sogn, Sallinge Herred, Svendborg Amt bliver født og døbt henne.

Det skulle være sket ca. 1852.

Jeg har en Folketælling 1860:

Folketælling-1860.
Svendborg, Sallinge, Vantinge, Vantinge, et huus, 44,
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Hans Kristiansen, 45, Gift, huusmand, dagleier, huusfader, Gjestelev
Kirsten Poulsdatter, 42, Gift, Hans kone, Fangel, Odense Amt
Anne Kirstine Hansen, 15, Ugift, deres børn, her i sognet [Vantinge]
Karen Marie Hansen, 12, Ugift, deres børn, do [Vantinge]
Rasmus Kristian Hansen, 11, Ugift, deres børn, do [Vantinge]
Niels Hansen, 8, Ugift, deres børn, do [Vantinge]
Hans Hansen, 5, Ugift, deres børn, do (Vantinge]
Poul Hansen, 3, Ugift, deres børn, do [Vantinge]

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 160 point
Dato : 18-01-24 01:26

Han er født 6/9 1852 i Vantinge

Svendborg amt, Sallinge, Vantinge, 1851-1875, KM, Fødte drenge - opslag: 6 af 23 opslag

http://ao.salldata.dk/vis1.php?bsid=449889&side=6

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 18-01-24 10:43

Til vith.

Du skal have mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 18-01-24 10:44

Tak for svaret vith.

Nej mange tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : vith