/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 6000
Fra : omahexen
Vist : 232 gange
300 point
Dato : 14-12-23 14:19

Har anskaffet mig en ny printer.Når jeg vil scanne noget fra nettet,udskriver den det meget småt.Jeg vil gerne have det,så det fylder hele A 4 arket,ved ikke om det er muligt !

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 300 point
Dato : 14-12-23 16:24

For at udskrive fra internettet i A4-format, kan du følge disse trin:

Åbn den side, du vil udskrive, i din browser.
Tryk på Ctrl + P (PC) eller ? Command + P (Mac). Dette åbner udskrivningsvinduet. En forhåndsvisning af den udskrevne version af siden vises .

Vælg en printer. Hvis den printer, du vil bruge, ikke allerede er valgt, skal du vælge den nu.

Vælg, hvilke sider der skal udskrives. Hvis du ikke behøver at udskrive alle siderne, der vises i forhåndsvisningen, skal du indtaste det sidetal, du vil udskrive, i feltet under “Sider”. For at redigere yderligere indstillinger, såsom om du vil have dine sider til at udskrive på begge sider (hvis understøttet af din printer), skal du klikke på “Flere indstillinger” nederst og foretage dine justeringer.

Klik på Udskriv. Dette sender siden til din printer.

Hvis du stadig har problemer med at udskrive i A4-format, kan du prøve at ændre papirstørrelsen i printerens indstillinger. Du kan også prøve at skalere siden op, inden du udskriver den.

https://www.wikihow.com/Print-a-Webpage

https://stackoverflow.com/questions/31012560/how-to-print-an-image-completely-filling-an-a4-or-other-format

https://stackoverflow.com/questions/40902862/change-the-default-browser-print-page-size-to-a4

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 17-12-23 14:17

Tak for svaret Thyregod8.