/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Slibning
Fra : ejgild01
Vist : 214 gange
100 point
Dato : 29-11-23 15:06

Hvordan sliber man knivene til Kødhakkeren

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 29-11-23 15:42

Både den roterende kniv og hulpladen skal slibes og helst samtidig.

Jeg vil ikke lægge et megastort Google link ind, men der fremkom en del da jeg skrev "slibning kødhakker".
Hvis du kender en slagter kan han muligvis også hjælpe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-23 17:33

Her er et professionelt firma som gør det.

https://www.hwl.dk/slibning-af-knive-og-sakse?gclid=Cj0KCQiA67CrBhC1ARIsACKAa8TPo5-NH_SBHBx6Z7iRs058iGNxBsG_iuPVOCLzQFulo3K3PXbLpyMaAn8yEALw_wcB

Der findes flere, men dette firma har jeg brugt meget, da jeg kørte som storkøkken montør, for mange år siden.