/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
bluetooth tv/anlæg
Fra : shakky
Vist : 217 gange
200 point
Dato : 12-11-23 10:13

Hej kanduer.

Jeg har virkelig problemer med bluetooth. jeg har et tv phillips PHL50PUS7504/12 og lige købt
micro anlæg Phillips TAM8905/10. når jeg søger bluetooth på anlæg og tv så kan jeg parre dem
og det er fint,men ingen lyd i anlæg,den står bare i stampe.har prøvet med pc,smartphone og ipad,der er ingen problemer.
jeg er helt forvirret,når jeg kigger i menuen på anlæg,så ser det rigtigt ud,altså opsætningen.
Søgningen på anlæg siger søgebjælken no media found.

Mvh shakky.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 13-11-23 06:25

læser lige med hilsen Steen