/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Epson sx 270
Fra : omahexen
Vist : 273 gange
300 point
Dato : 01-10-23 13:32

Jeg har et problem med ovenstående printer,når jeg forsøger at printe noget ud fra nettet,printer den sider ud,som jeg tidligere har brugt,hvordan retter jeg det ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-10-23 13:37

Det er jo nok fordi du har noget stående i 'udskriftskøen' - det skal du have slettet først...

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 300 point
Dato : 01-10-23 14:54

Din printer har en hukommelse, der gemmer de sider, du tidligere har printet, og printer dem igen, når du prøver at printe noget nyt fra nettet. Det kan være meget irriterende og spild af papir og blæk.

Der er nogle mulige løsninger på dette problem, som du kan prøve:

1) Nulstil din printer. Det kan være, at din printer har brug for at blive nulstillet, så den kan slette de gamle sider fra hukommelsen. Du kan gøre det ved at slukke for din printer, vente i 10 sekunder, og tænde den igen. Se om det hjælper med at løse problemet.

2) Opdater din printerdriver. Det kan også være, at din printerdriver er forældet eller beskadiget, og derfor ikke fungerer ordentligt. Du kan opdatere din printerdriver ved at gå til Epsons officielle hjemmeside og finde den nyeste driver til din printermodel. Følg instruktionerne på skærmen for at downloade og installere driveren.

3) Ryd din browserhistorik. En anden mulig årsag til problemet er, at din browser har gemt nogle sider i cachen, som den sender til printeren, når du prøver at printe noget nyt fra nettet. Du kan rydde din browserhistorik ved at gå til indstillingerne i din browser og vælge at slette historik, cookies, cache og andre data. Se om det gør en forskel.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 08-10-23 13:45

Nu er den stoppet med at skrive " gamle " sider ud,men hvis jeg vil printe et foto fra nettet,sker der ingenting.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-10-23 13:49

Du kan jo altid få fremragende support hos EPSON
https://www.epson.dk/da_DK/support

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 19-10-23 13:07

Tak for svaret Thyregod8.