/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Findes der ingen lette madrasser?
Fra : ingelein
Vist : 249 gange
100 point
Dato : 26-09-23 22:22

Hej
Vi har 90x200 cm senge med elevation. Desværre har vi også tonstunge madrasser, bruger kuvertlagener og så kan jeg ikke selv magte at lægge nytte lagner på. Jeg leder efter madrasser af godt kvalitet, som kan tåle elvation. Hvor findes de?
Ingelein, som elsker rent friluftstørret sengetøj.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 27-09-23 07:13

Jeg bruger stræklagen på en tynd rullemadras.

Det ser ikke ud som et 10.000 kroners hotelværelse, men det er kun mig der skal se på det

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-23 08:53

Jeg vil anbefale dig at kigge på NordicDream Springmadras (medium), som er den mest værdifulde madras ifølge testen. Denne madras er designet til at give optimal støtte og komfort, og den er også egnet til elevationssenge.

Hvis du ønsker at undersøge andre muligheder, kan du også tjekke Bedrenaetter Venus springmadras, som er den bedste madras til par ifølge testen. Derudover er Sengetid Signature springmadras (fast) en god mulighed, hvis du lider af rygsmerter.

https://forbrugsguiden.dk/madras-test-bedste-madrasser/

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-09-23 23:05

Tak Thyregod8
Det er netop sådan en madras fra Nordic vi har. Den vejer 18 kg. Det er alt for tungt at håndtere. Vinhar memory skum topmadrasser ovenpå. Dem har jeg fjernet nu og lagt under madrasserne for at komme af med dem.
For fremtiden må manden hjælpe med at lægge rent sengetøj på.
Det er vist noget andet med boxmadrasser, men vi vil nødigt af med vore soveværelsesmøbler.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 29-09-23 23:06

Tak for svaret Thyregod8.