/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
åben lynlås og buksevand i folkeskolen
Fra : tennapige
Vist : 346 gange
20 point
Dato : 19-09-23 22:48

Er der andre piger end mig der kender/kendte at lynlåsen sommetider gled ned hvis man havde stramme slidte cowboybukser eller fløjlsbukser på i skolen.
Og hvor meget ned ? Min altid helt ned.
Så fik jeg tit buksevand når 10'klasserne opdagede det.
Var der nogen piger der fik buksevand i jeres folkeskole ?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 19-09-23 23:30

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 20-09-23 01:01

Fløjlsbukser til piger ............
Har jeg sgu aldrig set, det må være et par shorts din mor har syet af en herrejakke.

I den skole hvor jeg gik de første 8 år forekom der ikke buksevand, jeg ved ikke med de næste 2 år det var en noget større skole med flere bygninger.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 21-09-23 21:28

Du var nok for fed

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 22-09-23 07:57

Citat
Du var nok for fed

Ikke nødvendigvis, ikke alle piger havde en talje som kunne holde bukser på plads.
Vi fyre bruger jo livrem pr tradition.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-09-23 22:10

Fløjlsbukser til pige
Vi fyre bruger jo livrem pr tradition

er du trnas?
kønnet