/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Adobe
Fra : sdam
Vist : 272 gange
100 point
Dato : 08-09-23 12:54

Jeg har installeret Adobe Acrobat, og kan også finde filen på masklinen, men hvordan aktivere man den??

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 08-09-23 14:40

Dobbeltklikker på den!

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 08-09-23 18:00

Når der dobbelklikkes, kommer den med en besked om, at abonnementsperioden er udløbet, trods den er blevet installeret d. 23. august!

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-23 11:02

du har installeret en prøveversion af Pro programmet og den kan kun bruges gratis i 7 dage.

Hvis det Acrobat Reader fremviser du skal bruge kan du hente den gratis version her https://get.adobe.com/dk/reader/?promoid=TTGWL47M

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 13-09-23 11:24

Tak for svaret for_lækker.