/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Indbakke skærm to billeder.
Fra : preb1944
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 24-08-23 14:28

hej når jeg ser indbakke kommer to billeder frem.een viser hvad der står i indbakke og ene viser reklamer.Hvordan får jeg den væk. tidl.kun en skærm.
Tak Hilsen Preben

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 24-08-23 14:31

Hvad for et mailprogram bruger du?

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 24-08-23 14:39

y mail

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 24-08-23 14:40

Så du ser mails i browser?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 24-08-23 16:04

Det er irriterende med de reklamer i din indbakke. Der er flere måder, du kan prøve at slippe af med dem på. Her er nogle forslag:

Du kan installere en såkaldt adblocker, som er et program eller en udvidelse til din browser, der blokerer for reklamer på hjemmesider. Der findes flere forskellige adblockere, men nogle af de mest populære og effektive er Adblock og Adblock Plus. Du kan hente dem gratis til de fleste browsere, som Chrome, Safari, Firefox og Opera. Når du har installeret en adblocker, skal du genstarte din browser og se, om reklamerne er væk.

Du kan også slette dine cookies, som er små filer, der gemmer information om dit besøg på hjemmesider. Nogle gange bruger hjemmesider cookies til at vise dig målrettede reklamer baseret på din søgehistorik. Hvis du sletter dine cookies, kan du forhindre, at reklamerne bliver tilpasset dig. Du kan slette dine cookies i din browsers indstillinger, men vær opmærksom på, at det også kan slette nogle af dine præferencer og login-oplysninger på andre hjemmesider.

Hvis du bruger Outlook som din e-mail-tjeneste, kan du også prøve at ændre nogle indstillinger der. Du kan for eksempel slå Fokuseret indbakke fra, som er en funktion, der sorterer dine e-mails i to kategorier: Fokuseret og Andet. Nogle gange kan reklamerne ende i Fokuseret kategorien, så du ser dem øverst i din indbakke. Du kan slå Fokuseret indbakke fra ved at gå til Indstillinger > Vis alle Outlook-indstillinger > E-mail > Indbakke og layout og fjerne markeringen i feltet “Sortér meddelelser i Fokuseret og Andet”. Du kan også slå samtalevisning fra, som er en funktion, der grupperer dine e-mails efter emne. Nogle gange kan reklamerne blive blandet med dine rigtige e-mails i samtalevisning. Du kan slå samtalevisning fra ved at gå til Indstillinger > Vis alle Outlook-indstillinger > E-mail > Meddelelseliste og fjerne markeringen i feltet “Vis meddelelser arrangeret efter samtale”.

Jeg håber, at disse forslag hjælper dig med at fjerne de irriterende reklamer fra din indbakke. ??