/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
kopibeskytte
Fra : mintpasil
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 11-07-23 22:21

tak Leif for dit svar kender du en låsesmed butik som du ved der er lige glade med om det er en kopibeskytte nøgle man ber om at få kopiret

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 11-07-23 22:24

jeg opfordrer lkke til noget kriminalitet det eneste jeg gør mig skyldig i er at en låsesmed kan tjene lidt ekstra håndører

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 12-07-23 00:17

Nej, det gør jeg ikke !

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-07-23 00:27

Er du fuldstændig imun over for de svar du får??

Kopibeskyttede nøgler er konstrueret, så de ikke kan kopieres,

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 12-07-23 00:43

Når der ikke er noget kriminelt i det du spørger om kan du jo bare bede om nøglen til den bygning du gerne vil ind i hos ejeren.

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 12-07-23 10:43

Citat
en kopibeskytte nøgle man ber om at få kopiret

Forhåbentlig ikke.
Der er vist ikke helt ren mel i posen.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-07-23 14:25
Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 17-07-23 08:51

er der en låsesmed/lærling som vil kopier en kopibeskytte nøgle til en vedkommende der vil får 2000kr af mig

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 17-07-23 09:51

Jeg tror du skal opgive den sag. Politiet læser med i mange ting. Og du kan sikkert spores gennem Kandu. En dommerkendelse åbner mange døre.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 17-07-23 10:32

Stik mig 100 millioner, et oversavet haglgevær og en flybillet til Moskva.
Jeg skal have blæst hovedet af Putin

Du har jo tilsyneladende en nøgle som du vil have nogen til at lave en kopi af.
Hvorfor ikke bruge den, altså på heltlovlig vis ved at tale med ejeren af det der er "bag porten".
Iøvrigt er det rutine at man får lagt låse om hvis der forsvinder nøgler, f.eks hvis en medarbejder bliver fyret og ikke svarer på henvendelser.

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 08-10-23 09:54

er der nogle der ved hvordan man køber gallium i flyende from på Amazon svenske hjemme er der nogle der vil købe det til mig og sende det til mig skal vil så sende det det koster ved hjælp min netbank