/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
https://nordicfamilynet.pw/
Fra : abbaba
Vist : 388 gange
500 point
Dato : 29-06-23 20:39

Er siden lukket ned eller hvad, er udelukket fra siden og ingen gider svare.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-06-23 00:04

Det er jo netop 1000 kr.s spørgsmålet...

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 500 point
Dato : 30-06-23 06:29

- fra Google: Nordic Family Net. Der er ikke signup lige PT. Men lig en føler ud i IRC Chatten http://irc.nordicfamilynet.pw:8880/?nick=&channels=nfn.

God weekend / sommer

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 30-06-23 10:06

Jeg fornemmer et brugerforum som har fungeret, men hvor administrator har opgivet grundet mudderkast og for meget off-topic.
Det er gået ud over flere gode fora.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-06-23 18:10

Har været IRC men ingen svarer, det var ellers flittigt benyttet.

Forummet har masser af moderatorer og de tåler ikke vrøvl og andet, så det er næppe det der grunden.

Nærmere manglende indtægter til sikkerhed for at holde politi og andre fra døren - eller måske fordi putin har blandet sig, mener en del af deres sikkerhed ligger i rusland

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 09-07-23 06:42

Tak for svaret Stouenberg.