/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Antal brugt GB i Gmail, Drev, Foto osv?
Fra : cristian2
Vist : 338 gange
50 point
Dato : 18-05-23 09:49

Hvordan ser jeg hvor mange GB der ligger på mine forskellige Google-Chrome-platforme? Jeg er interesseret i at se, hvor meget mine gmails fylder i forhold til Drive, Photos osv. Det er fordi jeg er ved at nå mit store-maksimum, og jeg vil gerne vide, hvor det kan svare sig at rense ud. Jeg plejer at slette gamle gmails men det er slet ikke tilstrækkeligt. Derfor mangler jeg et overblik over, hvor "problemet" ligger.

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 18-05-23 10:29

Åbn appen Drive (Google), klil på de 3 linier øverst til venstre, og klik på "lager".
Der finder du de oplysninger, du mangler.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 18-05-23 12:16

Citat
Åbn appen Drive (Google), klil på de 3 linier øverst til venstre, og klik på "lager".
Der finder du de oplysninger, du mangler

I "Google Drev" under "Lagerplads" kan jeg finde "Filtype", men det fortæller ikke noget om antal brugt GB i hhv. Gmail, Photos, etc.
Jeg kan ikke se de tre linjer du taler om øverst til venstre.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 18-05-23 13:42

Den app, du skal bruge, hedder "drev". Det er en android app. Hvis du er det rigtige sted, skulle der gerne være 22 streger. Derunder kan man klikke på "laager" og så åbnes oplysninger om forbruget.

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 18-05-23 13:55

gå på google.dk
tryk på de 3*3 prikker -vælg konto og klik på lagerplads..
du skal være logget ind.

https://ibb.co/vcDZ8fL

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 18-05-23 14:02

Citat
Den app, du skal bruge, hedder "drev". Det er en android app. Hvis du er det rigtige sted, skulle der gerne være 22 streger. Derunder kan man klikke på "laager" og så åbnes oplysninger om forbruget.

Ahhh ... nu kan jeg se det. Jeg skulle bare over på mobilen - sjovt at man ikke kan se det på en pc, man skulle tro at win10 gav plads til flere detaljer.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-23 14:29

Åbn din Google Mail - Gå til Indbakken - Nederst til højre, under dine mails, er der en grå streg/måler der viser hvor meget du har brugt ud af xx GB du har til rådighed - Klik på den lille firkant med pilen i, og du kan se hvad der er brug hvor af data!

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 27-06-23 12:43

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar