/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Rystende...
Fra : Urias
Vist : 426 gange
350 point
Dato : 14-05-23 11:54

Dav dav.
Ved I noget om, at det skulle være Putin, him self, der gav bornholmerfætrene en orn'lig rystetur, så de forlorne sammen med høreapparaturet røg ud af de respektive huller?

Fatter havde hørt i bagbutikken - hos købmanden, at Putin, Trump og Pia Kærsgaard, skulle være de fæle bagmænd.
De passer nok meget godt, de ville jo heller ik' lade sig vaccinere mod corona. De kan vidst heller ikke lide Onkel Reje.....sååååå, den sku' være god nok.

Med hilsen Urias på den forreste post.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-05-23 15:43

Konspirations teorierne kan hurtig komme op at flyve i disse tider

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 15-05-23 06:25

@poten

Danskerne, og sikkert også de fleste normale vesterlændinge, bruger i udstrakt grad galgenhumor når der sker hændelser, uanset om nogle af hændelserne medfører menneskelige tragedier.
Men den galgenhumor kan også udvikle sig til konspirationsteorier, og det sker meget hurtigt efter indtoget af de sociale medier som mange stoler mere på end de officielle udmeldinger.

Putin står ikke bag braget i Polen hvor data jo bliver bearbejdet intensivt rundt om i de lande der blev ramt, grunden til at han får skylden er at russerne er kendt for at være meget dårlige til at lyve, og at der jo samtidig er krig.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 15-05-23 16:56

Efter at have deltaget i diskussioner på EB i nogle år er jeg stoppet, der er nogle konspirationsteoretikere som får lov til at fortsætte deres hærgen og gentager deres venstrefløjsfantasier i det uendelige, f.eks. den 100 år gamle kommunistiske ide om at USA har startet alle krige.

En dag ville jeg pisse lidt på borgermusikken og fremførte en teori om at øget varme i jordens indre glødende kerne var årsagen til at verdens gletchere smeltede.
Indlægget blev slettet efgtyer få minutter

Indimellem tænker jeg på at konspirationsteoretikerne er dem der er mest bange og hyler derfor højst, f.eks. omkring Corona og vaccinationerne.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 15-05-23 17:33

Hold da kæft, Leif7, du har fat i de helt rigtige teorier.

Nå men tilbage til Bornholmer rystelserne. Nu skal I få de sidste nye - og det er fra pålidelige kilder.

Jow ser I, Fatter var gået ovre i baglokalet hos købmanden, hvor han og nogle gutter mødes om formiddagen for at løse verdenssituationen over en 5 - 6 - 8 bajsere, da Jens forkarl pludselig udbryder: "Lad os gå over hos de virkelige eksperter ovre på bodikken, de har det sidste nye"
Som sagt, så gjort. De fik gang i træskoene og gik på Bodegaen.

En af gæsterne påstod, at rystelserne var på grund af, at der var landet et rumskib fra det ydre rum. Rumskibet var fejl-navigeret, det skulle egentligt havde været landet i Roswell, New Mexico, men havde taget fejl af Rønne på Bornholm også Roswell, begge byer staves jo med R og yderlige findes der jo heller ikke et X eller et T i nogen af de byer.
Folk på Bornholm er nu advaret om, der går rumvæsner rundt på øen. Folk opfordres til - hvis de har mistanke om en person er et rumvæsen -at de skal sige et højlydt "BØØØØØØH" hvis personen udbryder et "BIP BIP" Skal politiet underrettes hurtigt, og man skal ikke tage kampen op ved at kræve klimaafgifter eller noget, det skal Mette Makrel nok ordne.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 16-05-23 08:13

Jøsses kaneser, det bliver værre og værre. Selv mutter måtte udbryde et "Jesus Jesus, hvad skal det ende med"
Sagen er den, at fatter kom hjem fra "Bodikken", lettere overrislet og i meget opløftet stemning. Han havde hørt, at Mette slet ikke er Mette, men en mand, som har fået foretaget en kønsskifte operation. Manden hed før operationen, Frederik Methesen men tog navnforandring til Mette Frederiksen, og bildte alle ind, at "hun" var en fattig pige fra Ålborg.
Kønsskiftet var ikke helt vellykket idet tissekonen blev syet forkert på, den skulle sidde på langs men blev påsyet på tværs, det resulterer i, at hver gang Mette sidder f.eks. på en græsplæne begynder den at gumle græs.
Og alle ved da, at græs blandet med makrel giver enorme luftmængder i maven. Denne kombination af græs og makrel gjorde at Mette slap en kanonvind som simpelthen gav atmosfæriske rystelser på øen - ja selv det sydlige Sverige blev udsat for det famøse lufttryk.

Mutter måtte gå grædende i seng med ordene; "Min Gud min Gud, mon vi vågner i morgen - og til hvilken djævelskab"
Ja, Mutter var helt utrøstelig.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 16-05-23 14:50

Citat
Indimellem tænker jeg på at konspirationsteoretikerne er dem der er mest bange og hyler derfor højst, f.eks. omkring Corona og vaccinationerne.

Ja de er squ ikke for kloge da.
Alle burde have tillid til den gennemprøvede, endda over 5 mdr. på hundredevis af mennesker vaccine. Ingen medicinfirma er så griske at de kunne finde på, at sprøjte crap ind i mennesker. Det er ihvertfald aldrig set før, heller ikke med Thalidomid, det var jo bare en flok hysteriske speltfisser der fødte vanskabte børn.
Sååååå, fuld tillid til medicinalfirmaerne herfra.

Øøøøh, ironi kan forekomme.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-05-23 05:49
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-05-23 18:16

Citat
Russerne har travl i øjeblikket...
Det er rigtigt, men der er i og for sig intet nyt i det. Russerne har altid haft påvirkningsagenter ude at arbejde - især i Danmark. Vi så det op gennem halvfjerdserne, hvor en masse fodnote politik var på dagsordenen og som endte med, at der ikke måtte forefindes atombevæbnet skibe i danske havne. Det gik især ud over vore Natovenner USA, som ikke kunne lægge til i en dansk havn.
Det ser ud til at socialisterne har fået gluggerne op.

Nu i 2023 hedder det bare hybridkrig, altså en ny form for "krig" og den den almene befolkning ikke rigtig aner, hvad de skal tro eller ikke tro.

Accepteret svar
Fra : Leif7

Modtaget 350 point
Dato : 18-05-23 11:54

Putin har lukket for de russiske bankkonti som anvendes af Finlands ambassade og et finsk konsulat.

Meget kreativt af Putin idet det jo er penge de bruger i daglig husholdning og drift hvor de bruger lokal arbejdskraft og butikker.
Men sandsynligvis en klar overtrædelse af Wienerkonventionen som jo omhandler diplomatiets rettigheder.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 18-05-23 15:19

Nu er konventioner jo bare hensigtserklæringer og det er jo ikke sikkert at russerne har underskrevet noget.

Godkendelse af svar
Fra : Urias

Dato : 18-05-23 18:58

Nå, vi må slutte, jeg skal videre i mit liv.

Tak for svaret Leif7.

Kommentar
Fra : Urias

Dato : 20-05-23 18:52

Selv tak Leif7.
Årh.....snik snak, de 350 point var da ikke for meget. Husk, du har da selv kæmpet for dem.
Godt gået, Leif seven eleven

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 20-05-23 20:50

Tak