/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Refurbed.dk
Fra : Eyvind
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 10-05-23 15:05

Jeg har kigget på et firma som tilbyder eks, en samsung s7 der er renoveret.
er der nogen som kender dette firma.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-23 15:55

Det er et meget udmærket firma. Jeg har været med min nabo derude og køben en komputer til ham som an var og er meget tilfreds med.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-05-23 17:07

Nej jeg kender ikke firmaet, men hos punktum.dk er registranten:

Registrant
Navn Refurbed GmbH
Adresse Jakov-Lind-Strasse 7
Postnr. og by 1020 Vienna
Land Østrig
Telefon +43 720 2717170
IDN refurbed.dk

Deres Refurbed.com domæne får nogelunde anmeldelser på Trustpilot

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-23 17:29

Ja så kan det selvfølgelig være flere måske. Den jeg refererer til er denne:
https://www.refurb.eu/da-dk?gclid=CjwKCAjwge2iBhBBEiwAfXDBRyzHqLvNI_Iagah16isVrSDPm6FYb3QMK8FXJJz_mnoB7GyyI1E5EBoCM1QQAvD_BwE
Men en god ide er og undersøge påTRUSTPILOT.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-23 17:53

Stilkene
"Jeg har været med min nabo derude og køben en komputer "
Hvor henne.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-23 18:15

I Hinnerup ved Aarhus.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-23 18:22

Eller var det Hornslet. Den adresse står de under på på TRUSTPILOT. Og jeg mener de ellers sender uden porto.
Undskyld min hukommelse er ikke hvad den har været.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 10-05-23 19:12

Der er noget som ringer i baghovedet.

For nogle år siden søgte jeg efter en brugt computer, må have været det firma eller lignende.
De fleste af maskinerne på hjemmesiden var bordmodeller, altså de flade som står på et bord og som man kan anbringe en mindre skærm ovenpå ................ tydeligvis afhændet af det offentlige idet jeg har set dem på biblioteker og jobcentre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-23 07:53

Tak for gode input - selvom det nu er en mobiltelefon Samsung S7 ( u/buet skærm) jeg er ude efter, da den er tilpas i størrelse og alligevel er fulgt med tiden.
Min nuværende Samsung A3 er ved at være træt.
Desværre er der langt til Hornslet her fra "Københavnstrup"

Ps. Leif - det er nok en af de gode gamle IBM'er du tænker på med win 95 / XP

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-23 08:08

Men som jeg skrev tidligere er jeg sikker på der leveres fragtfrit, og det gør jo ikke noget at give dem et telefonkald. Mit tidligere link til deres hjemmeside er der alle oplysninger. -Og en jyde kan du altid stole på ??

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-23 08:21

Tak for svaret stilkene.
Ja ja Jyderne er gode nok :
Morfar - Nordjyde
Farfar - Sønderjyde

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-05-23 09:44

??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-23 15:20

Det bliver lidt spændende - for nu har jeg bestilt en telefon.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 17-05-23 17:16

Jeg er overbevist, og tilmeld dig endelig deres nyhedsbrev.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-05-23 08:49

Tja - så er dyret kommet og startet op - det ser foreløbig ud til at være et godt køb.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-05-23 15:01

??