/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Returnering
Fra : omahexen
Vist : 148 gange
300 point
Dato : 05-05-23 18:24

Bestilte den 13/4 et stereoanlæg hos Disco World.Efter en kort test,fandt jeg ud af,at det ikke levede op til mine forventninger ,så den 17/4 sendte jeg det retur,hvor jeg betalte portoen.Den 22/4 skrev jeg en mail,for at høre hvor langt de var i sagen.Dagen efter fik jeg en mail,at de ikke havde modtaget noget,igen en mail,hvor jeg skrev pakkenummer m.m.fik en mail,hvor der stod,at de ikke afhenter returvarer fra pakkebokse,de bruger kun GLS,så pakken blev sendt retur til mig,ny mail :vi sender dig en returlabel når du har pakken:den 27/4 skriver jeg ,at jeg har pakken,så de må gerne sende mig en returlabel.Jeg har forsøgt at ringe til dem : vi har ingen ledige medarbejdere,men læg en besked,så ringer vi tilbage:det har jeg så flere gange forsøgt,men uden held,plus at jeg har sendt dem flere mails,ingen reaktion,så hvad gør jeg ?

 
 
Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177082
Tips : 31950
Nyheder : 719565
Indlæg : 6405664
Brugere : 218836

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste