/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Returnering
Fra : omahexen
Vist : 479 gange
300 point
Dato : 05-05-23 18:24

Bestilte den 13/4 et stereoanlæg hos Disco World.Efter en kort test,fandt jeg ud af,at det ikke levede op til mine forventninger ,så den 17/4 sendte jeg det retur,hvor jeg betalte portoen.Den 22/4 skrev jeg en mail,for at høre hvor langt de var i sagen.Dagen efter fik jeg en mail,at de ikke havde modtaget noget,igen en mail,hvor jeg skrev pakkenummer m.m.fik en mail,hvor der stod,at de ikke afhenter returvarer fra pakkebokse,de bruger kun GLS,så pakken blev sendt retur til mig,ny mail :vi sender dig en returlabel når du har pakken:den 27/4 skriver jeg ,at jeg har pakken,så de må gerne sende mig en returlabel.Jeg har forsøgt at ringe til dem : vi har ingen ledige medarbejdere,men læg en besked,så ringer vi tilbage:det har jeg så flere gange forsøgt,men uden held,plus at jeg har sendt dem flere mails,ingen reaktion,så hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 05-05-23 21:41

Anmelder dem til politiet...

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 06-05-23 06:39

Du skal nok have lidt tålmodighed. Firmaet er sikkert OK, de sender jo en returlabel, som man skal, men har deres bureaukratiske retningslinjer. Der er jo den mulighed at ringe.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-23 17:57

Discoworld er desværre synonym med det allerringeste kinakram. Synd du har handlet der.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 09-05-23 05:08

Firmaer har åbenbart respekt for " Trustpilot",så da jeg nævnte,at jeg ville offentliggøre det,fik jeg pludselig min returlabel.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 300 point
Dato : 16-05-23 06:36

Nu siger jeg ikke at der ikke kan ske fejl mm. Jeg har selv handlet der flere gange og har ikke haft nogle problemer, og ja der er rigtig mange firmaer hvor de har den retur politik, at man IKKE afhenter pakker i en pakkeshop, men selvfølgelig er det for dårligt at de ikke tager tlf. Mv

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 18-05-23 06:26

Tak for svaret rotw. Har fået pengene retur,men 4 ugers ventetid er vel i overkanten.