/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Tilkobling af skærm
Fra : sdam
Vist : 311 gange
200 point
Dato : 25-04-23 15:14

Jeg har erhvervet mig en HP Laptop 15-dw3012no, hvilken jeg gerne skulle have en sekundær skærm tilkoblet!
Skulle det ikke kunne lade sig gøre? Jeg kan ikke finde et sted, hvor jeg kan søge hjælp!!!!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-04-23 15:22

Der er et HDMI stik i den, så det kræver at den skærm du vil tilslutte har HDMI stik, det har de fleste morderne fjernesyn.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-23 08:51
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 28-04-23 09:29

Jeg kan ikke se hvad det er for et stik i venstre side, men hvis der er 15 huller er det et VGA.
Så et vga kabel kan bruges (evt sammen med et overgangsstykke hvis skærmen har Hdmi.

Jeg bruger det selv til at gøre min bærbare skærm bredere eller bare parallelt med to ens skærme.

Hos eks. https://www.av-connection.dk/?ML=1

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-04-23 09:34

Specifikationerne på den specifikke bærbare nævner IKKE VGA kun HDMI!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-23 10:07

Ok - jeg kiggede bare på et billede af modellen.
Men hvis skærmen er med VGA, kan der godt bruges det lille overgangs ledning som jeg bruger.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 03-05-23 08:30

Tak for svaret Eyvind.