/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Anneks eller havehus til teenager
Fra : spoergejoergen5
Vist : 125 gange
20 point
Dato : 25-04-23 12:32

Hej alle kloge hoveder,

Vores teenager ønsker sig brændende et anneks og vi er derfor på udkig efter et til en billig penge. Vi har bl.a. kigget her: https://jmkiil.dk/shop/24-redskabsskur/ i deres havehus-afdeling, men har svært ved at vurdere hvad der skal til for at det kan blive et godt anneks til helårsbrug?

Håber at I kan hjælpe.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 25-04-23 12:48

Endnu en REKLAME, som ligesom din reklame for fence-line er pinligt gennemskuelig.

Gå et andet sted her og reklamere, og BETAL for det.
Som en del af både fence-line og jmkiil skulle du vel have råd til det
- ellers står det sandelig skidt til i dine firmaer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-23 09:39

Du kan med fordel vælge det som læner sig op ad huset, så du tydeligt kan høre den lækre og kraftige musik. Efter næste vinter er hun heldigvis, nok flyttet hjemmefra.