/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hegn til haven
Fra : spoergejoergen1
Vist : 127 gange
20 point
Dato : 25-04-23 12:13

Hejsa,

Jeg skal have sat noget komposithegn op på min grund og i den forbindelse har jeg undersøgt markedet lidt og er kommet frem til et Nice hegn fra denne hjemmeside: https://fence-line.dk/shop/3811-komposithegn/

Er der nogen der kan komme med lidt gode råd og ting man skal være opmærksomme på?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 25-04-23 12:42

REKLAME - drop det, det er ikke velkomment her.
Reklamer skal du betale for, ikke snylte på Kandu.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-04-23 12:54

Så er det tilmed grimt. Det er heller ikke tilladt efter mange byplansvedtægter.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 25-04-23 18:49

Ting man skal være opmærksom på .............

F.eks. naboerne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-23 09:41

Super - så bliver du nok også fri for at snakke med dine naboer.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 28-04-23 17:40

Et grimt glat hegn der kun kan samle alger

Ved siden af rydder folk gamle buske og lægger en praleterrasse så stor som mulig, synlig jord bliver dækket med granitflis ............... ingen grund til at have jord som skal passes hvad der stjæler tid fra 64" fladskærme med streaming 24/7

Så læser tosserne at vi mangler insekter for at kunne bevare biodiversiteten ........... og køber et 10 cm højt insekthotel hvor de så mener at de har hjulpet naturen lige så meget som hvis de havde en god gammeldags have som giver rigeligt med mad til gråspurve og deres unger.