/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DisplayPort og hdmi
Fra : Pytten1510
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 08-04-23 06:31

Hej. Håber nogen kan hjælpe mig.
Jeg har købt en ny skærm til brug for hjemmearbejde. Det er en Samsung model S34J550WQR. Der er 2 hdmi og 1 DisplayPort bagpå. Jeg skal ud og købe kabler for at tilslutte 2 docking stationer og en bærbar. Docking’er har DisplayPort og den bærbare hdmi. ( det skal ikke køre samtidig, men vil gerne slippe for at bytte rundt på kablerne når der skiftes mellem pc’erne)
Der står noget om retning på kablerne ? Hvad betyder det ?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-23 10:43

Citat
Der står noget om retning på kablerne ? Hvad betyder det ?

Det kan du få oplyst hvor du køber kablerne...

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 08-04-23 13:09

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-23 14:24

Jeg sætter da bare mit hdmi kabel ind i comp og skærm uden at tænke på retning

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 09-04-23 06:56

hdmi er der ikke retning på ens i begge ender.

displayport til hdmi er retningen typisk - display port i komputer hdmi i skærm - men det modsatte kan forekomme.