/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mail
Fra : omahexen
Vist : 312 gange
200 point
Dato : 03-04-23 06:33

Min indbakke har ændret sig,så nu er mails inddelt i uger,jeg bruger Yousee mail,hvordan ændrer jeg det ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-23 08:31

Når du er logget ind så klik på tandhjul oppe i højre hjørne, vælg Indstillinger, så visning af e-mail,
måske du kan ændre det der!?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 04-04-23 11:51

Har prøvet,men kommer ikke videre.

Accepteret svar
Fra : Leif7

Modtaget 200 point
Dato : 04-04-23 13:07

Et ønske fra et vist antal brugere eller en smartass hos YouSee som har "tænkt selvstændigt" og ændret i softwaren ?

Det er vel især i erhverv og det offentlige man tænker i ugenumre når det gælder planlægning, private er nok mere tilbøjelig til at tænke i måneder.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 08-04-23 06:38

Tak for svaret Leif7.