/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hvorfor kan jeg ikke finde dødanonce for
Fra : 2601
Vist : 335 gange
400 point
Dato : 30-03-23 10:52

Hvorfor kan jeg ikke finde dødsannonce for Erik Otto Mohr Sørensen Lolk død 12 jun 2020 på Gudbjerg Plejecenter, Byvej 27, Gudbjerg Sogn, Gudme Herred, Svendborg Amt.

Jeg kan ikke finde den i Fynske aviser eller i Tåsingest lokalaviser.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-03-23 11:31

Det kræver jo, at der er "nogen", der har taget initiativ til at indrykke og betale for den.

Det sker IKKE pr. automatik, men du kan være heldig at der kan være indrykket et proklama i Statstidende.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 30-03-23 14:22

Hvis du har data på personen kan du evt kikke i statstidende på nettet!
vh
MV2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-03-23 14:54

Var det ikke det jeg skrev?

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 31-03-23 10:57

Til Bille1948

Du har ret der var 4 personer der var efterkommer efter ham.
Men han var også en søn af en kendt person.

Med venlig hilsen og tak for din hjælp.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 31-03-23 10:59

Til modersvilje.

Der har jeg hans dødsdag fra. Se mit svar til Bille 1948.

Tak for din hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 31-03-23 11:12

Dengang min far døde glemte lokalavisen annoncen som jo var bestilt af bedemanden, vi opdagede det først ved begravelsen idet ikke mange fra hans bekendtskabskreds dukkede op.
Jeg kan ikke huske om der blev indsat en takkeannonce.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 16-04-23 13:13

Til Leif7

du skal have mange tak for dit svar til mig.

Med venlig hilsen.

Accepteret svar
Fra : Leif7

Modtaget 400 point
Dato : 17-04-23 11:39

Selv tak

Der er nu en hage ved at annoncere.
Da vi efter min mors begravelse besøgte hendes hjem havde hjernelamme naboer gravet roser og andet op i haven.
En ringe værdi for familien, men lige så hjernelam,ett som når nogen bryder ind og tager gaverne i et hjem hvor alle er i kirke til bryllup eller konfirmation.

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 19-04-23 08:09

Tak for svaret Leif7. Du har hel ret.