/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
overfør dukamail til Ipad
Fra : svendmogensen
Vist : 210 gange
100 point
Dato : 12-03-23 10:52

Hej
Min gode veninde har købt en Ipad, og vil gerne have Duka mail med over . Det har vi svært ved. Duka vil ikke hjælpe når den ikke er købt hos dem.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-03-23 11:47

DUKA vil jo selvfølgelig beskytte og beholde deres forretning for dem selv -
det er der vel ikke noget at sige til.

Opret en ny e-mailadresse på iPad'en og giv besked til de personer der er involveret.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-03-23 11:50

Det må da være muligt at oprette den eksisterende mailkonto til iPad!!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-03-23 12:11

Citat
Det må da være muligt at oprette den eksisterende mailkonto til iPad!!

Det er der sikkert også - HVIS man vil entrere sig med DUKA

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-23 14:38

Hvad er din venindes mailadresse.............. altså KUN det der står efter @

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 12-03-23 15:06

Ejvind: dukamail.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-23 16:01

Jeg tror Ældresagen i Gladsaxe har nogle it folk som kan klare flytningen for jer.
https://www.aeldresagen.dk/lokalafdelinger/gladsaxe/it/vaerktoejer/duka-mailservere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-23 08:49

Prøv at se den lille video her, det er godt nok til yousee men du kan få en fornemmelse af hvordan du opsætter din duka mail på ipad/iphone. Du skal så bruge de server indstillinger som Eyvind linker til.

https://www.youtube.com/watch?v=5emh2DtfA5E

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-03-23 10:44

Kan du ikke hente App'en til DUKA?

Clou