/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Er din elregning også høj?
Fra : Johan9034
Vist : 249 gange
20 point
Dato : 01-03-23 12:27

Hej,

Hvis din elregning er høj? eller du bare godt kunne tænke dig at få et lavere forbrug? Så gå ind på vores hjemmeside og se hvordan.

https://prosolar.dk/

Med venlig hilsen
Johan

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-03-23 12:43

Jeg troede at Kandu var reklamefri?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-03-23 15:43

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-03-23 16:06

Det må fandme da være svære tider for prosolar_dk når de satser på at reklamere på et dødt site som kandu

Men held & lykke med indsatsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-03-23 17:34

De reklamerer netop ikke! Det betaler man jo for. Næ, man stjæler sig til noget der skal ligne en anbefaling. -> Johan. Opret da et tip. Så kan du rigtig optræde som en der tilstusker sig noget gratis.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 01-03-23 20:53

Billig strøm, jeg junne sidde grtis i maghe årtier fot jeres priser

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-03-23 20:55

Er der alkohol involveret i din mangelfulde stavning?

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 02-03-23 12:33

Åh nej, ENDNU en nasserøv, der vil reklamere gratis.
Hvis produktet er så ringe, at der ikke er råd til betalt reklame, så skal man holde sig langt væk.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-03-23 18:21

Jeg bor ikke så langt væk fra denne "forhandler" så måske kører jeg lige forbi for at hvorfor der er skiftet navn.........................måske det gamle firma er lukket for garantil.
De fine billeder ser lidt flotte ud i forhold til virkeligheden på stedet.
Jeg siger ikke at dette firma fejler noget, men hvor er der mange firmaer som hurtigt lukker igen

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 03-03-23 07:06

En fyr et sted på Sjælland importerer paneler og sælger dem videre til private der så får proffer til at montere dem. derved er det billigere for køberne idet de ikke skal betale for ekstra avance hos de proffesionelle firmaer.
Det er kun paneler han sælger, ikke tilhørende udstyr som jo skal være godkendt og monteres af proffer.

Kineserne er som bekendt ligeglade med hvem de sælger til, bare de får pengene, hvad der også er årsag til den megen parallelimport som er opstået de seneste 15 år

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-23 20:53

Jeg kan også skaffe billig strøm !

Ind imellem er der tilbud på 1.5 volt AA og AAA batterier i Rema100.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 23-03-23 09:17

Læs DR Text side 146.

En række energiselskaber har været til møde onsdag d. 22 hos hos energiministeren.

Mit gæt er at de har fået en skideballe efter sagen om de 300 millioneer som var blevet lovet i bonus til et par "nøglemedarbejdere" af en tidligere direktør som end ikke havde orienteret bestyrelsen, så de fik klart heller ikke de 300 millioner.

Sikkert også advarsler om politiske indgreb i selskaberne så ingen skal overhældes med guld og diamanter til personligt forbrug når landets lavtlønnede og pensionister fryser og må spise kold mad.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-03-23 09:31

Er det også den type danskere som en gang blev kaldt gullash baroner. Føj føj.

Molo batterierne er også billige hos Rema 1000