/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
MUSE PROBLEM (STORT)
Fra : vic200
Vist : 310 gange
300 point
Dato : 26-02-23 06:29

hejsa. Jeg har en Imac med trådløs mus og tast. I gennem længere tid står der pludselig på skærmen at forbindelsen til musen er afbrudt. Så sidder jeg og venter fra 20 sekunder til 1 minut, så kommer musen på skærmen og der står den er tilsluttet. Har nogen haft det problem og hvad kan det være. Den gamle mus gjorde det samme og det gør den nye mus også. Ind imellem sker det og for tasteturen men så sætter jeg usb kablet til og så er det slut. Det er skide irriterende og jeg overvejer at kæbe en ny Imac eller en lettere brugt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-02-23 06:35

Tjek Bluetooth-forbindelsen

- god søndag

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 26-02-23 06:36

Stauerberg. hvordan?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-23 11:02

Eller køb en mus med hale.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-02-23 17:04

Det er sikkert din firewall/ sykkerhed der tjekker om det er godkendt.
Har samme problem når jeg starter min pc

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 02-03-23 08:05

abbaba. hvor finder jeg firewall og ka. jeg ændre indstillingerne? Jeg er så træt af det at jeg er ved at kæbe en brugt Imac med 40GB ram.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 10-04-23 14:35

Køber en lettere brugt, da jeg ikke har kunne få noget hjælp.