/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Acer laptop
Fra : jensviggo
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 15-02-23 06:42

Hvor mon jeg finder nyt batteri til min Acer laptop?
Venlig hilsen Jens Viggo.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-02-23 08:23

Du kunne jo prøve at lede på Google hvis du ellers har tid...
Du har jo åbenbart ikke haft tid eller lyst til at annullere dine seneste spørgsmål.

Spørgsmål
- Ubesvarede   4
- Besvarede   597
- Annullerede   246
- Slettede   1
Ialt   848

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-23 08:23
Kommentar
Fra : persens

Dato : 15-02-23 08:27

Sandelig godt, at KanDu har en selvbestaltet overvåger
Din stakkel - få dig dog et liv!

Kommentar
Fra : edison

Dato : 15-02-23 08:34

Ja det er til at brække sig over, At folk ikke har andet at gå op i, Hvis det ikke var tilladt, så var fuktionerne der nok ikke.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-02-23 08:49

Citat
Sandelig godt, at KanDu har en selvbestaltet overvåger
Din stakkel - få dig dog et liv!

Ja, du er sandelig den rette til at kommentere spørgsmålet

Spørgsmål
- Ubesvarede   0
- Besvarede   17
- Annullerede   18
- Slettede   0
Ialt   35

Dette forum er jo beregnet til at give svar på spørgsmål
og ikke til at spilde folks tid fordi man ikke gider reagere
på at der er nogen der gør sig umage med at hjælpe.
Så kom lige ind i kampen din tåbe og dine ligesindede...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-02-23 08:51

edison det kunne jo være du skulle koncentrere dig om at svare på spørgsmålene
i stedet for at brokke dig over hvad jeg skriver...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   35
- Annullerede   24
- Slettede   0
Ialt   60

Kommentar
Fra : persens

Dato : 15-02-23 09:19

Jeg mener, at vi alle bør forenes i et ønske om god bedring til Netop,
og med dette slutter jeg med at give staklen opmærksomhed - ondt, ja, jeg ved det godt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-23 12:56

Tag batteri af og find produkt nummeret, brug så google til at søge på det nummer eller som tedd foreslår gå til https://www.batteribyen.dk/batterier/laptopbatterier/acer og indtast nummer der.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-23 19:04

Bare lad være med at svare! Nu ved vi at jensviggo ikke magter at acceptere et svar. Så undlader man bare at hjælpe ham. Så simpelt er det. Men irriterende og uopdragent er det da!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-02-23 12:47

Det er jo netop lige det jeg også påpeger 3773,
men det falder jo ikke i god jord at mene det!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-02-23 16:11

Næh, sådan er det jo NETOP. Jeg irriterer mig beklageligvis også grænseløst over de Kandu'er, der ikke fatter, eller gider udvise bare en smule taknemmelig over at man gider at hjælpe dem. Er fuldkommen klar over at det intet er værd, hverken det ene eller det andet sted, at de accepterer et svar. Men alligevel giver det et eller andet at man får en form for tak. Ubehagelige og selvretfærdige kunder har vi hver dag, der opfatter os som skurke efter vi har stået på hovedet for dem. Så det er måske lidt selvpineri at forsøge at hjælpe nogen på dette hensygnende site. Men man er jo lidt tossegod, og tænker det bedste om kandu'erne. Menæhhh......

Men tror bare jeg noterer mig at Jensviggo er en af de irriterende og jeg skal undlade at hjælpe ham fremadrettet. Det ødelægger bare mit gode humør.