/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pakkepostkasse montering?
Fra : hovsada
Vist : 205 gange
90 point
Dato : 04-02-23 21:06

Jeg har købt en flot helt ny postkasse på DBA
Det mangler en monteringsvejledning…. Men har læst dette på en side jeg fandt på nettet

“ Stilrent design med henblik på placering ved vejen.
- Galvaniseret stander til indstøbning er med i prisen.
- Kan også vægmonteres eller fastgøres på sten/fliser.
- Ruko-lås, navneskilt, reklamer-nej-tak mærker, brevindkast og døråbner beskyttes mod vejrliget af toplåget.
- Kan omstilles til én stor postkasse til feriens post. Døren kan højrehængsles.
- Fremstillet i Danmark af aluminium og galvaniseret stålplade, pulverlakeret i udvalgte farver.”

… det lader ikke til at den produceres mere ( opslaget er fra 2011) den hedder “Stor Claus”….og den er fin og ubrugt i papkasse. Der er 4 store maskinskruer i pose og 4 huller i bunden, men ingen “fod” med. ( bunden er i skæv vinkel )
Mon nogen her kender fabrikatet og har viden om monteringsmulighederne …. Gerne den på fod/fliser .
Jeg har kontaktet et VVSfirma der heder StoreClaus , men Claus vil ikke kendes ved den ??

hjælp. VENTER SPÆNDT ! Har kun 90 point lige nu ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-02-23 22:19

Det lyder “spændende”, så jeg kigger med

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 04-02-23 22:37
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-02-23 16:49

Du mangler en nedstøbningsfod. Det er det skruerne er til.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-02-23 18:04

I know

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-02-23 10:00

Hos et vvs firma kan du sikkert købe et 3/4" eller 1" galvaniseret rør og to flanger med huller i og bruge det som fod.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 08-02-23 14:54

Eyvind….. jeg kan sagtens finde på alternative løsninger…. men det jeg søger er nok den tidligere forhandler !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-02-23 16:15

OK.

Kommentar
Fra : adferger1

Dato : 09-04-23 05:30

Tror jeg havde taget den dovne vej og tilkaldt nogen fra “tilbud i byen” find 3 tilbud osv ??
https://sites.google.com/view/forberedelse-til-vinteren/