/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lænke links sammen.
Fra : Mosebaek
Vist : 176 gange
200 point
Dato : 25-01-23 17:50

Min store passion er og har været i 60 år, Svenske danseband og Spaghetti Western.

Jeg har tonsvis af links til dem begge. Hvad dansebands angår, har jeg link med hele koncerter, men også mange enkelt numre.

Spørgsmålet er: Kan man man på en måde, "linke" disse enkelt numre sammen, så de kommer helt aut. en efter en. Altså man er fri for at klikke på hver enkelt link.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-01-23 18:21

Der er flere måder og her er en af dem.

Dine musiknumre stabler du lige
Marker så dine numre
Højreklik på din markering
og vælg afspild
evt i windows mediaplayer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-01-23 18:55

Er det links til YouTube videoer så kan du lave en "playliste" med dine link, har du en google konto så kan du logge på YouTube med den.

Er det musik på pc så kan du lave en "playliste" med f.eks. MP3Tag https://www.mp3tag.de/en/

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-01-23 19:51

Brug dette åbne alle links du indskriver, gemmes som en BAT ced brug af NOTE/BLOK/PAD fil du navn giver efter behov, men ska ende ned xxxxx.bat
start "" http://youtube.com
start "" http://www.kandu.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-01-23 09:07

Mosebæk - har du link til din musik på nettet eller har du selve nummeret liggende på en harddisk eller memorystick
musik nummer MP3 fil
andet nummer MP3 fil

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-01-23 20:34

Jeg har alle numre til at ligge som links i en .rtf fil på pcen.

M.