/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
HJÆLP EXCEL
Fra : vic200
Vist : 197 gange
200 point
Dato : 07-01-23 07:10

Jeg harvetproblem med mit excel regneark til mac. Det er microsoft og excel ver. 16.16.27 som er nogle år gammel. Jeg har et medlemskartotek og når der tastes nye medlemmer kommer de lodrette streger og vandrette streger ikke med. De lodrette adskiller navn, adresse m.m. og de lodrette hvert medlem. Konen viste mig det for år tilbage men hun kan ikke huske det mere. Jeg ønsker stregerne forlænget til alle de nye medlemmer. Håber I forstår problemet.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 07-01-23 07:43

jeg markerer det omrde medvenstre mustast o går i feltet tekst og lignende - der er en kolonne hvor man kan sætte streg højre eller venstr

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 07-01-23 07:52

Hejsa anuarak jeg kan ikke finde nogen menu der hedder tekst og ligende. Jeg har tjekket alle felter helt for oven.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 07-01-23 11:25

Hej Vic200 -- jeg bruger ecel 203 og de enheder jeg henviser til ligger sammen med tekst ændring og andre gøremål

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 07-01-23 23:37

anuarak. Jeg har ikke noget vindue oppe for oven der hedder tekst, så det er nok ikke samme udgave vi arbejder med.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-23 11:18

Oppe for oven ude til højre har du måske 2>> som peger hen til flere værktøjer hvor blandt andet ramme værktøjet er.
Du kan nok også markere en celle og så -formater - celler

Desværre har jeg ikke ofret de nyere microsoft office men bruger LibreOffice som er gratis, men de to programmer er meget ens.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 22-01-23 07:14

Ingen hjælp at hente så jeg finder hjælp andre steder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-23 09:25

Du mangler jo bare at fortælle regnearket hvor du vil have de streger - det finder Excel ikke selv ud af når du indtaster videre på siden.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 23-01-23 07:42

Har fået løst problemet på en anden side. Tak for jeres forsøg.