/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Søger en til at lave min hjemmeside
Fra : annougen2000
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 04-07-03 14:37

Jeg har en lille butik i Istedgade 43, med ure/teleudstyr jeg ønsker at lave en del om på min hjemmeside, og har brug for en person som kan side og lave dette og måske lave den om til en betalings side! Den person som kommer til at lave denne side færdig, skal også kunne hjælpe med at ligge nye tilbud osv. ind (evt. et møde pr. mdr. derefter) Kan du påtage dig dette og har du lavet disse ting før. Så venligst skriv eller ring for et møde.

www.chronograph.dk
info@chronograph.dk
tlf. 33-790075
Att. Renè Sejersen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 15:03

Ja, den ku' nok trænge til en frisker !

Hvorfor søger du ikke bare efter en webdesigner på en af de mange jobbaser. Som jeg har forstået det, er der MASSER af arbejdløse IT-folk dér ? De tørster ALLE efter en opgave som denne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 04-07-03 15:48

Hej Renè

Jeg er indehaver af et sådant bureau som du leder efter. Skriv en mere udførlig e-mail til mb@mblm.dk så kan vi snakke om det.

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-07-03 17:15

Ja jeg tilslutter mig osse gerne - skriv til denne mail for et tilbud, og en nærmere beskrivelse af ønsker vedr. siden.

Karina

karina@bisserup.net

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 04-07-03 17:19

Det lyder helt fin og tak for hjælpen. Hvordan får jeg en start side med tilsluttet DK/visa billigst ?

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 04-07-03 17:20

Det lyder helt fin og tak for hjælpen. Hvordan får jeg en start side med tilsluttet DK/visa billigst ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-07-03 17:27

Jeg har netop lavet en side til en der ønskede PBS ( Dankort ) på sin side, og PBS er vist ikke helt for hvide mennesker, - jeg ved det endte med at min kunde droppede det igen - da PBS forlangte at han stillede en sikkerhed på 100.000 kr. Siden er godkendt af PBS - men det hele hang på hans stillen sikkerhed.

Besøg denne side http://www.pbs.dk/ og læs meget mere - du skal selv kontakte PBS - det kan en designer ikke gøre for dig.

Held og lykke - der får man skranke paveri for alle pengene.

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-07-03 17:30

Hov - skal da ikke skræmme dig FOR meget - der er jo masser af sider med Dankort, synes bare liiiige jeg ville nævne - at det kræver man holder tungen lige i munden, og så ellers væbner sig med tålmod.

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 05-07-03 09:16

> Fnollerpige

Ja det er ganske besværligt at få PBS's fingre ud af r..... Når det så er sagt er det naturligt at de forlanger en sikkerhed, men 100.000 kr. lyder helt vildt.

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-07-03 13:00

Hej The Unseen ...

ja jeg kender ikke de nærmere omstændigheder ( tror nu heller ikke det er kotymen ) men nok nærmere en individuel vurdering. Det var så hvad de forlangte i dette tilfælde.....

God dag ...

Karina

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 05-07-03 13:30

Hej Karina,

Tak og i lige måde. De er nogle mærkelige paragrafryttere sådanne steder, men det skal de også være for at beskytte os i køberens rolle.

Men jeg er sikker på at det vigtigste er at www.chronograph.dk kommer til at se godt ud og præsentere sine varer på den helt rigtige måde. Om man nu kan købe med Dankort eller ej - det er et spørgsmål om at ejeren af www.chronograph.dk lige skal besøge sin statistikserver og se hvor mange besøgende han har pr. måned og så vurdere hvor mange af disse der ender med at købe noget. Hvis ikke denne rate (konverteringsraten) kan forhøjes af et betalingsmodul er der ingen grund til at spilde ressourcer på et sådant. Men det er jo altid et spørgsmål om at vurdere.

Mvh.
The Unseen
-/-

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-07-03 13:37

Hej The Unseen - det er jeg helt enig med dig i - ham jeg lavede side for - foreslog jeg faktisk også fra start liiiige, at slå koldt vand i blodet og lade siden være online noget tid, inden han greb til så "drastiske" midler - det er jo ikke helt billigt sådan at få en PBS aftale - men han ville have det, ( og fik det som bekendt ikke ) nu er siden så tilrettet således at man kan få girokort tilsendt og overføre via netbank.

Det mener jeg dækker hans behov, og er ikke nogen dyr løsning.

Klart der skal noget statistik til.......

Karina

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 14:10

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:17

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>