/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan blokeres en website?
Fra : cristian2
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 31-12-22 09:03

Hvordan blokeres en website?Hver gang jeg åbner min Google chrome browser, så åbner denne side automatisk i en anden fane. Er der en måde, hvorpå jeg kan forhindre det?

https://secure.totaladblock.com/plan

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-12-22 09:18

Afinstallere programmet...

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 31-12-22 10:19

Hvad er din startside?
Gå ind i Indstillinger og find ud af, hvad startsiden er og ret det der.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 31-12-22 11:28

Citat
Afinstallere programmet...

Programmet er ikke installeret og kan derfor ikke afinstalleres. Websitet åbner automatisk i en ny fane, når jeg har åbnet min chrome google.dk-browser - det er det, der er problemet.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 31-12-22 11:30

Det er derfor, du skal se, hvad Chrome bruger som startside.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 31-12-22 11:31

Citat
Gå ind i Indstillinger og find ud af, hvad startsiden er og ret det der.

Det har jeg gjort, uden ændring. Men problemer er heller ikke min startside. Den ser ud som den skal. Problemet er, at umiddelbart efter at jeg har åbnet min startside (chrome google.dk-browser), åbner websitet automatisk i en ny fane.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 31-12-22 11:34

I Indstillinger er der et punkt, der hedder :Ved opstart.
Har du kigget der

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-01-23 11:00

Du har fået snavs i din computer . prøv en god virusscanner og fjerner.

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 01-01-23 15:14

prøv at geninstallere Chrome

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 01-01-23 17:54

Citat
prøv at geninstallere Chrome

Kan man gøre det uden at miste bogmærker, Google Drive etc.?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 50 point
Dato : 01-01-23 20:34

Ja, det hele ligger hos Google - på nettet - under dine login oplysninger

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 19-01-23 19:21

Tak for svaret Bille1948.