/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hovedlygter Volvo
Fra : bv32
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 27-12-22 08:36

Jeg læser andre steder på nettet at folks pærer i hovedlygterne holder maks et år, så skal de skiftes.
Jeg har kørt min Volvo i næsten 6 år nu og har ikke skiftet dem endnu?
Er det fordi Volvo har usædvanlig gode lygter eller skifter de dem hvert år ved service?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-12-22 08:58

hvor meget kan de lyse.
ser dagligt biler med dårligt lys, helt over i det orange
en volvo er ikke bedre end andre biler, angående pærer

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-22 17:20

Hvis spændingen er korrekt - 14,4 V- og du kører dagligt med kørelys på samme lygter, så holder de ikke i årevis.
Hvis di volvo er gammel med en modstand i serie med automatisk kørelys ,kan de holde længe.

Godkendelse af svar
Fra : bv32

Dato : 03-01-23 20:23

Tak for svaret transor.