/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Stort tillykke !
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 365 gange
500 point
Dato : 21-12-22 16:28

Stort tillykke til Messerschmidt med frifindelsen.

Messerschmidt var anklaget for at have snydt med EU-midler for knap 100.000 kroner. Beskyldningerne mod Morten Messerschmidt gik på, at penge fra EU til det europæiske parti Meld blev brugt til at finansiere Dansk Folkepartis sommergruppemøde i Skagen i 2015.

Mon ikke et par tidligere partikammerater bliver anklaget for at ha' løjet i retten?

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 22-12-22 05:25

Vinder eller taber, hvad forskel gør det ??

Det parti er heldigvis fortid, det kan de takke bla Heksen for !

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 500 point
Dato : 22-12-22 09:25

Jeg synes det er lidt af et fejlskud, fra din side kenwood. Det er jo ikke partiet der har været anklaget, men Morten Messerschmidt. Enten du kan li`partiet, Messerschmidt eller ej, er det en kendsgerning, han er blevet frifundet. Ved så ikke om det bliver appelleret.

Jeg er heller ikke DF mand, men vi har før set et parti komme igen, efter nedbrud.

Iøvrigt burde flere EU medlemmer spjældes lige på stedet. Bare det der er kommet frem de sidste dage, viser EU er gennemsyret af korruption. Skal ikke undre mig, om den italienske mafia, er godt repræsenteret.

Der er måske nogle eks DF`ere, der ryster lidt. Det er jo kriminelt at lyve i retten. Helt tydeligt, har det været "De lange knives nat".

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-22 17:20

Også stort "tillykke" til Rasmus Prehn. Nu kan han sidde på de bageste rækker i Folketinget, og nyde Nemesis. End ikke et ordførerskab, blev det til.

Manden der helst vil betale med andre folks penge. Bl.a. på værtshuse.
Det kan åbenbart blive for vildt, selv for en socialdemokrat.

M.

Kommentar
Fra : persens

Dato : 22-12-22 17:42

Pudsigt nok, så er et højtstående, græsk medlem af Europa-kommissionen, blevet "fritaget for tjeneste" i forbindelse med VM i fodbold pga. bestikkelse.
Fruen og jeg har rejst mange gange til Kreta, hvor vi virkelig er blevet "dus" med en fast omgangskreds, og vi har hørt om mange tilfælde af "fakelaki". Man kan bare søge på ordet

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-12-22 19:24

Citat
Enten du kan li`partiet, Messerschmidt eller ej, er det en kendsgerning, han er blevet frifundet
Enig, så enig, Mosebaek.

I syv lange år har hele den venstresnoede presse hamret og banket på Messerschmidt, anført af EU-korrespondent, manden med det tunge underansigt, Ole Ryborg, i håbet om, at de kunne få den mest EU-skeptiske politiker i parlamentet ned nakken.
Gamle mor Auken, havde på samme tidpunkt også en sag kørende vedr. penge, som skulle bruges til Eu-propaganda, men i Aukens tilfælde blev pengene brugt til trykning af valgplakater. Men da Auken hørte til "det gode segment med blankpoleret glorie", blev der selvfølgelig ingen sag ud af det.

Det glæder mig, at der findes en smule retfærdighed i Danmark.

Citat
Vinder eller taber, hvad forskel gør det ??
Det gør vidst en kæmpe forskel.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 23-12-22 19:12

Husk også:

Stort tillykke Mette Frederiksen med det gode folketingsvalg og stort tillykke at Danmark gav dig mulighed for at danne en flertalsregering hen over midten. Det er et mester stykke du der har lavet med Venstre og Moderaterne. Flot politisk arbejde Statsminister .

Dejligt at Danmark sagde tak til dig på denne måde.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-12-22 10:28

Ja, blå Mette.

Godt hun tog røven på En hjernecelle listen, SF og de Radigale.
Tak Mette. Du er en gæv pige, særlig når du,- iklædt gummistøvler, guffer makrelmadder.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-12-22 15:06

Tak for svaret Mosebaek.

Et svar til max point plus 5 stjerner

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-12-22 15:33

Selv tak Kaptajn. Vi "mødes" jo nok i det nye år. De her velkendte tosser fortsætter jo nok også i det nye år. Så de må jo korrigeres lidt.
Godt nytår.

M.