/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Spejling af netværks diske
Fra : olarsen
Vist : 292 gange
200 point
Dato : 19-12-22 11:07

Jeg har 2 identiske netværksdiske, dem vil jeg gerne kunne spejle, men jeg kan ikke finde noget brugbart der kan hjælpe mig, måske der er en her der kan!?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 19-12-22 12:36

Hva' med FreeFileSync, måske det du'r
https://freefilesync.org/

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 19-12-22 14:33

Jeg har installeret "freefilesync", men kan ikke få det til at virke, jeg ,mener at have fulgt deres anvisninger, men det vil ikke fungere, det er sikkert en fejl40, men der er ikke ret meget hjælp at hente . . .for mig. Efter hvad jeg ellers kan se ville det være det perfekte program til mit brug.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-22 14:53

Når du har fundet begge diske, disk 1 i venstre og disk 2 i højre side, klik så på tandhjul i højre side ved syncronize og vælg mirror

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-22 15:07

Man kan ikke bare bruge \\NETDISK1 og \\NETDISK2!

Stien skal henvise til en mappe, f.eks.
\\NETDISK1\Indhold og \\NETDISK2\Indhold

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 19-12-22 15:43

Tak for svaret Klaudi.
det var en fejl40, det virker ser det ud til.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-22 16:08

velbekomme