/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Solnedgang" support Win 7
Fra : lgs
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 12-12-22 16:26

Sunsetting support for Windows 7 / 8/8.1 in early 2023

Har win7 og er tilfreds med det - aldrig problemer - malwarebytes brugt i flere år og er herligt fri
for det, den skal beskytte mig imod - så hvor meget bør jeg - alm. usofistikeret bruger - egentlig tage mig af "solnedgangen"?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-12-22 18:33

Hvorfor spørge, det er der jo ingen der kan sige hverken fra eller til...
For uanset hvad jeg mener og tænker og tror, gør du jo alligevel som du selv vil og synes...

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-22 07:18

Hvis man sørger for beskyttelse imod virus/malware, så kan man vel køre så længe systemet virker uden opdateringer. Lidt som at holde en god gammel bil kørende.

Min egen PC kører Win 10, og kan pga. gammel hardware ikke opgraderes til 11, så jeg agter at køre 10'eren så længe jeg kan og mine programmer virker.
Min Win 10 er i øvrigt sat op så den ligner Win 7 i udseende. 11'erens design er rædselsfuldt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-12-22 08:41

Citat
Min Win 10 er i øvrigt sat op så den ligner Win 7 i udseende. 11'erens design er rædselsfuldt.

Win 10 er jo også ganske brugbar og fejler ikke noget.
Med hensyn til Win 11 er det jo et spørgsmål om smag og behag og den kan jo heldigvis rettes til så de den ligner 10'ern på mange punkter.
Én ting jeg ikke kan lide, er at menuen på proceslinjen er centreret, men det kan jo heldigvis rettes meget nemt.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-12-22 13:40
Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 15-12-22 14:00

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar