/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sjovt - eller mærkeligt
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 383 gange
500 point
Dato : 05-12-22 15:20

Først gjorde regeringen alt for at redde "de gamle" fra coronaen, for derefter at lade dem fryse og sulte halvt ihjel i klima-religionen hellige navn.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-12-22 16:01

Hvad har du nu gang i af mærkværdigheder?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-12-22 17:42

Citat
Hvad har du nu gang i af mærkværdigheder?
marken, for fanden da, jeg troede du var en oplyst person. Men ok, nu skal jeg pinde det ud for dig.

Er vi enige om, at under coronabølgen blev alle mere eller mindre tvangsvaccineret ud fra devisen, at vi skal beskytte de ældre sårbare mennesker. Vi skal udvise samfundssind, således at alle plejehjemmene blev hermetisk tillukket. De ældre måtte end ikke modtage besøg af deres egne børn/familie. Samtlige mink blev slagtet og alle skulle rende rundt med mundbind.
"Vi skal beskytte de ældre sårbare" Lød det fra Mette F.

Nu er coranaen overstået og en ny krise er i gang. De ældre mennesker - og mange enlige mødre har ikke engang penge nok til gas - især ikke strøm, til at varme deres boliger op. Priserne stiger til himmelhøjder.
Hvor er regeringen - Mette henne????????????????????? Det rager hende en høstblomst. Folk var jo dumme nok til at sætte X'et ved hende.

Det er forklaringen, så'en i overskriftsform.
Fik du øje på koblingen, marken 84...?

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 05-12-22 17:48

Folk var utrolige kloge da de gik til valg glæder mig til at se din regering Mette.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-12-22 18:08

Citat
Folk var utrolige kloge da de gik til valg Tak for hjælpen glæder mig til at se din regering Mette.
Hvis du har fået hvad du ønsker, så tillykke med det da. Bare sørgeligt, at andre mennesker skal lide tort af dine dumheder.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 05-12-22 18:32

Tak for de pæne ord som jeg deler med alle de andre kloge der stemte rigtigt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-12-22 18:52

for_lækker, du har jo galoperende kuppelkatar. En skrive adfærd, som en 9-årig.

Søg hjælp. Der er 1100 psykiatere i Danmark, så du burde kunne få en tid.

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 05-12-22 19:03

Nå så er rygklapperen på plads

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-12-22 19:42

Sikke dog det kører, gad vide hvad Kaptajn-Tommy ville stille op i den virkelige verden
hvis han blev lukket ud?

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 05-12-22 19:44

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-12-22 08:34

Du er da hurtig i vendingen, det må man lade dig.

marken84 kl. 19:42.
for_lækker kl. 19:44.

Nu kræver det jo heller ikke de store hjernevindinger, at smække en smiley ned på en ellers tom indlæg.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-12-22 09:05

Citat
Sikke dog det kører, gad vide hvad Kaptajn-Tommy ville stille op i den virkelige verden
hvis han blev lukket ud? Meget forvirret
Den virkelige verden.... Er det den, hvor du og dit store idol, Rasmus Prehn befinder sig i ? Den hedder tossernes paradis.

for_lækker sætter trumf på og udbryder;
Citat
Nå så er rygklapperen på plads
Kig lige i dine egne tråde, og fortæl mig så, hvem der er rygklapper.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 06-12-22 10:23

Lidt skræmmende med alle de gamle mænd, der aldrig er kommet længere end skolegården.
Især når man tænker på, at flere sikkert i løbet af deres tilværelse har haft indflydelse på andres liv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-22 10:58

Citat
marken84 kl. 19:42.
for_lækker kl. 19:44.

Til oplysning kan det gøres hurtigere med 2 eller flere browsere kørende på opdelt skærm.
Det kan gøres inden for samme minut.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-12-22 11:04

Citat
Til oplysning kan det gøres hurtigere med 2 eller flere browsere kørende på opdelt skærm. Selvsikker Nørd!
Det kan gøres inden for samme minut. Hihihihihi

Hvad er mon problemet her?

Som sædvanlig har en ligegyldig tråd en evne til at blive noget helt andet end det startede med...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-22 11:19

Som jeg er orienteret, er ingen tvunget til, at deltage i forskellige tråde.
Der er heller ikke noget krav om noget IQ for at kunne deltage - heldigvis for så må jeg også være med.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-12-22 14:00

Eyvind

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 500 point
Dato : 06-12-22 15:11

Citat
Som sædvanlig har en ligegyldig tråd en evne til at blive noget helt andet end det startede med...

Den er åbenbart ikke så ligegyldig for dig, siden du bliver ved med dit ævl.
Prøv dog at få tiden til at gå med noget andet, hvis du føler dig for ophøjet her, eller keder dig.

Prøv f.eks. med stramaj. Det kan du sikkert få en hel del til at gå med.
Så keder du dig ikke så længe....nåee nej, dårlig forslag. Undskyld, det vil helt sikkert overstige dine evner. Jamen hvåså` med at læse en god bog....heller ikke relevant, det kræver jo en vis forståelse, for det man læser......jamen for fanden......prøv da så med en børnebog. For de 4 til 6 årige.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-12-22 17:26

Tak for svaret Mosebaek.
Som du kan se, har jeg valgt det svar, hvor du sætter pjokingen marken 84, godt og grundigt på plads

Ærgerligt, at jeg kun kan give 500 point for svaret, det er faktisk 3000 point værd.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-12-22 18:24

Mange tak Kaptajn. Ja, vi må prøve at holde disse profiler lidt nede. De vil gerne dirigere her på Kandu. Heldigvis har de ikke særlig meget at gøre med. Men de bliver måske voksne på et tidspunkt. Jeg forestiller mig, de ligger på sofaen, og venter på kontanthjelpen, med en lunken bajer på gulvet.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy