/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklame Melodi
Fra : 1HolM1
Vist : 697 gange
490 point
Dato : 04-07-03 11:09

Nogen som ved hvad den helt nye melodi/sang hedder, som kører på Tv3 stortset hver gang der er reklame? Det er den hvor de reklamere for deres PremiereFilm i sommeren... og nej det er ik Katrina and the Wawes - Walking on sunshine jeg mener... det er den anden... det lyder lidt ala spansk, og der blir ik sunget i den - kun spillet en melodi...

På forhånd tak

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 11-07-03 20:23

Ka lige sige at reklamen hedder "2 i Træk" hvis det sku hjælpe... ?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:31

don't know what you are talking about!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:31

don't know what you are talking about!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:32

don't know what you are talking about!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:32

hovza

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:32

hovza

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:33

hvad sker der... ik med vilje at jeg skriver det så mange gange...

sry!!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:33

hvad sker der... ik med vilje at jeg skriver det så mange gange...

sry!!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-07-03 20:33

hvad sker der... ik med vilje at jeg skriver det så mange gange...

sry!!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-07-03 19:17

Du skal kun trykke send indlæg EN gang......

Accepteret svar
Fra : bar9

Modtaget 245 point
Dato : 22-07-03 22:52

Du kan prøve at finde svar på www.filmsvar.dk eller hos http://www.tv-afdelingen.dk/tvsvar.php som jeg tror kan hjælpe dig bedst.

Kommentar
Fra : daywalker02

Dato : 25-07-03 02:28

Jeg har selv ledt med lys og lygter efter den, men har ikke fundet den :(
Jeg fandt dog den Norske version. Ikke nær så god, syndes jeg :(

Den kan findes her (Norsk version)
http://www.oktan.no/coca-cola/cc_tv.mpg (video)
http://www.pixeldesigns.net/cola.mp3 (video)
http://www.cocacolaclub.no/presse/foralle.mp3 (sang)
http://www.cocacolaclub.no/presse/cocacola_2003.mpeg (video)

Kommentar
Fra : daywalker02

Dato : 25-07-03 02:29

Øhhh my bad my bad :(
Jeg troede det var coca cola reklamen der var snakke om :)

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 02-08-03 16:10

Nik

Rolig nu..............du er ikke den eneste der får lov til at sende det samme indlæg mange gange

God week-end til alle

Helle

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-08-03 12:45

F****** S*****

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-08-03 12:45

F****** S*****

Kommentar
Fra : Mr_Snabel

Dato : 19-04-04 16:04

Hygnos fra kneppos temaet

Hvor dælen ka jeg hente den sang?

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 20-04-04 18:55

Ja mit spørgsmål er efterhånden ret gammelt.. så skal lige siges det er reklame-sangen fra sidste sommers... men bliver ved med opdaterer med lækre point indtil en kommer med det gyldne svar :D

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 22-04-04 16:07

jeg aner ikke noget ang. dit spørgsmål
Hej

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 05-05-04 19:22

Er det en spansk-guitar der spiller, eller er det bare spansk inspireret... Fortæl lidt mere om musikken hvis du har mulighed for det...

Det kan være "Cancion Del Mariachi" til filmen Desperado?! Der kommer godt nok noget vokal men det er et stykke inden i sangen... og lige meget hvad, så er det en fed sang

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 23-05-04 17:11

Nope desværre.. ikke den =(

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-03-06 11:32

Undskyld ventetiden. Har aldrig fundet ud af hvad titlen på sangen var, men skidt pyt, pointene skal jo ud