/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
WW3?
Fra : abbaba
Vist : 362 gange
300 point
Dato : 28-11-22 19:30

Kan de overhovedet vinde.
Havde vesten pisset på ØST, så havde vi ikke på jorden der hedder USSR
https://www.youtube.com/watch?v=16y1AkoZkmQ&ab_channel=BoneyMVEVO
https://www.youtube.com/watch?v=0KiII_2qabk&ab_channel=NotWhatYouThink

Og så er der denne at tænke på - hvis diktatoren trykker på et par knapper.
https://www.facebook.com/VanguardiaMental/videos/when-the-wind-blows-1986/418591752327111/

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-11-22 12:26

Citat
Kan de overhovedet vinde.
Hvem?
Citat
Havde vesten pisset på ØST, så havde vi ikke på jorden der hedder USSR
???Hvad mener du med det????
Citat
Og så er der denne at tænke på - hvis diktatoren trykker på et par knapper.
Hvilken diktator tænker du på?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-11-22 16:51

Som antydet af Kaptajn-Tommy, en ikke særlig velformuleret spørgsmål.

Med hensyn til WW3, kan vi "trøste" os med, der kommer ikke flere krige.
Kun rotter og fluer vil overleve, ifølge en engelsk fremtidsforsker. Og ham tror jeg på.

M.

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 300 point
Dato : 30-11-22 06:37

Citat
Kun rotter og fluer vil overleve, ifølge en engelsk fremtidsforsker. Og ham tror jeg på.

Og Keith Richards-

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-11-22 13:06

Citat
Og Keith Richards-
Ja, og garanteret også Kandis m/ Mette F som forsanger.

Rart at høre fra dig Reset, jeg troede du var droppet ud.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 30-11-22 21:59

Tak for svaret Reset.