/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
HDMI kabler
Fra : olarsen
Vist : 263 gange
200 point
Dato : 26-11-22 15:21

Min 'gamle' Samsung Blu-ray afspiller og mit nye LG OLED fladskærm vil ikke spille sammen når der er et langt HDMI kabel imellem (+10m), der er skiftevis hvide streger, billedudfald og sne. Med et kort kabel ca. 5m kører alt som det skal, jeg er dog nød til at købe et 7m kabel for at sætte fladskærm og afspiller sammen (afspilleren får en ny placering) men er lidt usikker på hvad jeg skal vælge for at få det bedste resultat. Gode ide'er og forslag modtages.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-22 16:09
Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 27-11-22 21:26

Tak ababba, jeg har forstået at man sætter den 'booster' imellem afspiller og fladskærm, med et ekstra kabel imellem, er det ikke korrekt?
Jeg har valgt at flytte afspilleren, så jeg skal bruge et ca 6-7m HDMI kabel, men vil være sikker på at det er en god kvalitet

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 28-11-22 14:29

Tak for svaret abbaba. Nu køber jeg en Booster, så ser jeg hvad der sker