/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Klaudi kig ind
Fra : for_lækker
Vist : 236 gange
500 point
Dato : 21-11-22 23:13

Tak for tippet her https://www.kandu.dk/spg181844.aspx#2066750 uBlock Origin fungerer fantastisk godt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-22 08:16

Var så lidt, men nu skriver transor så at chrome planlægger at stoppe for sådanne udvidelser, det er da ærgerligt, nå de finder nok på noget nyt

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 22-11-22 08:24

Fandt lige dette:

Google klar til at skrotte alle apps til Chrome-browseren:
Stopper supporten inden for to år.
Google har netop meldt ud, at apps til selskabets Chrome-browser vil udfases i løbet af de næste to år. Udvidelser til Google Chrome vil dog fortsætte som hidtil.

https://www.computerworld.dk/art/250375/google-klar-til-at-skrotte-alle-apps-til-chrome-browseren-stopper-supporten-inden-for-to-aar

Det er lige denne linje jeg syntes om Udvidelser til Google Chrome vil dog fortsætte som hidtil.

uBlock Origin er en udvidelse ikke en app

Godkendelse af svar
Fra : for_lækker

Dato : 22-11-22 12:28

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-22 12:35

velbekomme