/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvor køber i printerpatroner ?
Fra : ElisaJ
Vist : 258 gange
100 point
Dato : 14-11-22 11:46

Hey alle

Nogen der har styr på hvordan man opdatere sit printer software på en mac?

Har ikke kunnet printe de sidste par dage og det er rimeligt vigtigt at det fungere i forhold til mit arbejde.

Derudover er jeg meget nysgerrig på hvor i køber jeres blæk til en Epson printer? Helst det billigste.

Jeg plejer at købe blæk hernede ved den nærmeste boghandler, men føler jeg kan få patronerne billigere på nettet.

Har kigget på https://www.billigtoner.dk/epson-printerpatroner , nogen som har haft god erfaring med dem?

Tak på forhånd

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-22 12:08

Man opdaterer sin printer ved at gå ind på https://www.epson.dk/da_DK/support
Printerblæk køber jeg ALTID de originale EPSON patroner, så undgår du problemer.
EPSON printere accepterer i reglen ikke uoriginale blækpatroner.

Søg på Google efter 'EPSON blækpatroner originale' så kommer der forskellige priser fra forskellige leverandører, så vælger man blot de billigste.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 14-11-22 19:41

Jeg har altid købt uoriginale printerpatroner til mine printere og har ikke oplevet problemer med det.
Jeg handlede patronerne i alle årene gennem Billigmedien i Tyskland, men desværre da jeg skulle have nye i begyndelsen af året var de lukket.
Jeg fandt så en dansk leverandør der kunne levere mine patroner til til 175 kr. for to sæt ialt 10 patroner som du du kan se her https://offi.dk/shop/canon/canon-pixma/canon-pixma-ip-4850/rabat-saet-canon-pgi-525-cli-521-2-x-5-farver-pbk-bk-c-m-y-kompatibel/ og så skal der lægges porto til.
Jeg har kun haft et sæt i brug og de virker perfekt.
Jeg kan endnu ikke se hvor lysægte farven er på de fotos jeg udskrevet men det skal nok vise sig hvis de falmer. Min printer er af ældre dato en Canon Pixma mg 5350 med 5 patroner.
Du kan sikkert finde din egen printer inde på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-22 20:28

Citat
Jeg har altid købt uoriginale printerpatroner til mine printere

EPSON printere accepterer i reglen ikke uoriginale blækpatroner.
Så det skal jo stort hjælpe hvad du gør med en Canon printer...

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 14-11-22 21:19

Det ved de hos offi.dk om man kan få uoriginale og hvis det forholder sig sådan at printeren ikke kan køre med uoriginale, så kan de ikke købes derinde, men til gengæld kan spørgeren måske få sine originale patroner til en god pris.

Du har en dårlig vane ved nedgøre andres indlæg webm, marken84, poten, netop eller hvad du nu ellers kalder dig. STOP det.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-22 22:32

for_lækker eller hvad du nu kalder dig, STOP selv...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-11-22 22:52

for_lækker & marken_84, kan I ikke stoppe jeres "magtkampe" herinde?

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 14-11-22 23:24

Citat
for_lækker & marken_84, kan I ikke stoppe jeres "magtkampe" herinde?

Det har intet med magtkampe at gøre, men gennem de fire profiler jeg nævner har vedkommende det med at genere andre brugere herinde, eller smadre andres tips ved at bruge de fire profiler.

Brugerne skal have lov til at svare i fred herinde uden de profilers generen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-22 23:41

Citat
Brugerne skal have lov til at svare i fred herinde uden de profilers generen.

Hvis 'brugerne' ikke kan tåle at blive modsagt må 'brugerne' jo finde et andet sted at udfolde sig.
Der er jo frit slag i bolledejen i dette forum, jeg mener ikke der er nogen regler for om er nogen der har mere ret til at ytre sig end andre...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 15-11-22 07:20

hvordan er det man siger mod dumhed kæmper selv guderne forgæves jeg har selv oplevet det men når de ter sig sådan kan det kun tyde på en ting ????

Kommentar
Fra : xou

Dato : 17-11-22 16:41
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-11-22 12:48

Mine printere Brother ( sort/hvid laser) og Canon 5750 købes hos Billigmedien.dk eller inkpro.dk
De købes med med chip, for det er for besværligt at flytte den lille chip over.
Der har i adskillige år ikke været problemer.

Jeg har også købt i England med ved ikke rigtig med told om det bliver dyrt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-11-22 13:23

Billigmedien.dk er, som der står i starten - lukket

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-11-22 13:35

Ok Bille - det er også et stykke siden jeg enten har afhentet eller fået det sendt fra Billigmedien.dk
Nå men inkpro.dk ligger ikke så langt væk.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-11-22 11:02

Sæ`føli ved inkclub. De har mange andre nyttige ting. Har brugt dem i mange år. De første år, sendte de bare en betalingskort med. (Efterkrav). Hvilket beviste det var/er, en seriøs firma.
Vistnok grundlagt i Sverige, men nu med flere afd. i EU.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-22 10:53

Tak mosebæk - så købte jeg lige lidt patroner fra inclub, som viste sig at være billigst,