/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Vandladning
Fra : omahexen
Vist : 304 gange
300 point
Dato : 13-11-22 13:37

Er der nogen af jer ( nok de lidt ældre ) der har problemer med vandladningen,altså lidt småtisseri i tide og utide,og hvad har i gjort ved det ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-11-22 13:39

Ma går til lægen og får konstateret hvad der er problemet...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 13-11-22 14:50
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-11-22 15:21

Knibeøvelser

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 14-11-22 10:27

Har været hos lægen,men han vidste naturligvis ikke,hvad han skulle stille op,så jeg blev sendt hjem med uforrettet sag.De omtalte piller fra Helsebiksen,er det nogle du har erfaring med ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-11-22 13:37

Så er det på tide at skifte læge

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-11-22 15:29

har selv forstørret prostata og er det ellers ubesværet, hjælper de tabletter, har ikke prøvet græskarkerne som sikkert er billigere.
ELENDIG læge du har som enten ikke gider eller andet, det tager 2 minutter at undersøge dig.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-11-22 15:35

nb, det fjerne ikke problemet, men tager de værste gèner.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 300 point
Dato : 14-11-22 19:20

selv tranebær/ cammilete er godt - plejer at bruge dobbelt dosis og hold dig fra alt der indeholder coffein / øl / kaffe
rens kønsdele med brintoverilte fortyndet altså.
skift tøj efter hvert sjat.
har haft problemet i 45 år uden behandling, da det var et ungdoms problem da mit starede (FUCK LÆGER), der så har géneret mig og mit liv og læger i lige så mage år, har været ved kirurger og hospital = bare nervøsitit.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 16-11-22 11:46

Tak for svaret abbaba. Jeg vil så prøve de omtalte piller,men som skrevet,læger idag,er kun interesseret i at det gule kort bliver scannet,og ikke patienten.