/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fjerne McAfee?
Fra : Fattig
Vist : 116 gange
300 point
Dato : 13-11-22 13:36

Der kommer advarsler om virus fra McAfee.
Programmet er ikke installeret, så det må være, fra en præfabrikation der ligger i min Windows version.
Hvordan slipper jeg af med disse advarsler, jeg ønsker ikke at købe pågældende virusprogram

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-11-22 13:43

Det gør du på følgende vis:

I Kontrolpanel: Dobbeltklik på Programmer og funktioner (eller Tilføj/fjern programmer). Vælg McAfee WebAdvisor (eller McAfee SiteAdvisor) på programlisten. Klik på Fjern/rediger (eller Fjern).

Sådan afinstalleres McAfee WebAdvisor eller SiteAdvisorhttps://www.mcafee.com › support

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 13-11-22 14:09

marken84
Programmet ligger ikke i tilføj/fjern programmer, Som jeg husker det var det en prøveversion der fulgte med Windows OEM.

Der kommer følgende meddelelse:
Antheante.com
Din computer er inficeret med Trojan-%s@!F
Your system Windows Will be removed in 10 minuts via Microsoft Edge

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-11-22 14:11
Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 13-11-22 14:12

marken84
Linket du refererer til virker ikke....

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-11-22 15:19

Det kommer an på hvor de kommer fra!

Slet cookies og websidedata i din browser.
Afinstaller mistænkelige add-ons.

Det kunne være et spil/app der viser advarslen. Gå til meddelelser og notifikationer og slå fra.
Eller fjern den mistænkte.

Annuller spørgsmålet
Fra : Fattig

Dato : 24-11-22 15:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål