/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Bagning Kærgården LET
Fra : kurt54
Vist : 154 gange
200 point
Dato : 12-11-22 21:23

Bagninn kærgården LET er det NO-GO ?

Som jeg har forstået er det uegnet til stegning pga vandindholdet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-11-22 23:13

Kærgården Let er kun beregnet til at smøre på brød hvis man absolut skal/vil bruge det.

Til bagning fremstilles der et produkt der hedder Bagemargarine...

Stege- og bagemargariner indeholder som regel både vegetabilsk og animalsk fedt. Margarine består af vegetabilske og evt. animalske fedtstoffer tilsat syrnet mælk, salt, konsistensmidler, aroma, evt. farve og nogle gange vitaminer.

Viden om Margarine VOM Madleksikon
https://videnommad.dk/leksikon/index.php

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 14-11-22 05:01

Skal det være godt,,,husk smør, rigeligt med smør