/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Yonimassøren og din kæreste for en dag.
Fra : Yonimassøren
Vist : 144 gange
20 point
Dato : 01-11-22 11:14

Emnevisning
    Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame

Top 10 brugere
Sexualitet
#   Navn   Point
1    Er ikke onlinedova   2573
2    Er ikke onlineSannie   1393
3    Er ikke onlineNordsted1   1345
4    Er ikke onlinebriani   1186
5    Er ikke onlineskingur   1004
6    Er ikke onlineThomasG   918
7    Er ikke onlineans   861
8    Er ikke onlinerefi   860
9    Er ikke onlinecreamygirl   831
10    Er ikke onlinepiaskov   789
Vis oversigt over dette indlæg
Sexualitet

   Yonimassør og gigolo med speciale.
Fra : Er onlineYonimassøren   Vist : 1 gange
20 point
Dato : 01-11-22 11:03
Er du kvinde og/eller handicappet?
Har du behov for fysisk nærvær og kærtegn, som ikke kan fås indenfor ordinær købe sex? Så er jeg måske svaret på det du søger.
Søger du ægte kæresteoplevelser med ekstra forkælelse?
Jeg levere fuldt ud kæresteoplevelser hvor du ikke kan mærke forskel på under selve mødet, og du vil få stillet det behov du netop søger.
Har du svært ved, at få orgasmer og ønsker større forløsning?
Savner du seriøs købe sex hvor det handler langt mere end selve akten?
Jeg er specialiseret i, at få kvinder til, at give efter så de kan få flere orgasmer efter hinanden, og så de lære at give mere slip, så nydelsen er langt større.
Yonimassage er noget jeg praktiserer, det en gren af tantra, hvor kvinden får terapeutisk og fysisk opmærksomhed, samt massage ved yoni området. Det er med til at åbne op for dit energiflow i kroppen, samt det er med til, at løsne op i selve nervebaner, og musklerne i yoniområdet. Det er med til at intensivere følelsen, og derfor give anledning til en masse skønne alsidige orgasmer, der til sammen bagefter giver en gennemgående følelse af velvære.

Jeg ser det som en dyd, at kunne være behjælpelig med at optimere netop din glæde i hverdagen, ved at give dig en uforglemmelig oplevelse som du kan tage med på din vej.
Jeg er meget diskret og lydhør overfor præferencer, ønsker og behov du har ift vores møde.
Jeg er tidligere uddannet pædagog, og har derfor erfaring med, at arbejde med borgere med forskellige funktionsnedsættelser. Jeg kan derfor nok også varetage de behov og ønsker du end må have, både fysiske og psykiske udfordringer.
Jeg er derfor mere fleksibel og rummelig samt bedre udrustet ift en ordinær gigolo ift at gøre din oplevelse optimal.
Hvis du er interesseret og kan se et meningen i det for dig i det, så kan vi aftale nærmere, du kan se billede af mig og kontaktoplysninger. Så kan vi aftale et evt. møde og tale om hvad du har brug for og forventer hvad der skal ske ved mødet.
Kender du en der søger netop dette tilbud, så må du gerne henvise.
Kh
Yonimassøren

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-22 11:28

DU ER DA HAVNET ET HELT FORKERT STED DIN KNOLD...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-11-22 12:44

Det må være speltfisserne fra rød blok han henvender sig til

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-11-22 13:22

Øv der er ingen prostata massage med efterfølgende hard core tør anal

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-22 13:56

Det er da meget godt klaret, når man ikke kan finde ud af, at skrive noget selv.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-22 18:12

Citat
Det er da meget godt klaret, når man ikke kan finde ud af, at skrive noget selv.

Mage til tåbe skal man da lede længe efter...