/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Foto fisker
Fra : Højris
Vist : 259 gange
500 point
Dato : 17-10-22 11:50

Hej Kandutter
Jeg ledte efter nogle billeder fra årgang “før smartphones” Ups de må være på en gammel harddisk. Hvilke jeg har 4-5 stykker af. Men hvad skal der til for at få fat i de billeder. ?
Har to stk. laptop, en chromebook og en windows 7
En strømforsyning i et gammelt tower dims.
Eller kan man få noget andet isenkram til formålet. ?

Har jeg et seriøst problem. ?
Højris

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 500 point
Dato : 17-10-22 13:21

En docking station til IDE og SATA harddisk som du tilslutter til USB er den nemmeste måde at få fat i dine gamle billeder.
De koster lidt men noget i denne retning måske https://www.mytrendyphone.dk/shop/multifunktionel-usb-2-0-sata-ide-docking-station-270617p.html?utm_source=pricerunnerDK&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunnerDK

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 17-10-22 13:49

Tak for svaret for_lækker.
Det var ligodt s.....
Har hævet pointne

Dimsen er betalt og bestilt, henter den i morgen. Mange tak, Waw