/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ikonfiler
Fra : jensviggo
Vist : 193 gange
100 point
Dato : 10-10-22 06:44

Hvor finder jeg ico filer. Har genskabt min Acer laptop til fabriksindstillinger. Og nu er der rod på skrivebordet.
Genvejene er jeg ved at lave.
Jensviggo

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-10-22 06:51

Fxis det er mapper det drjer sig om, så H klik på mappen og under egenskaber/ tilpas kan du skifte ikon

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-10-22 06:53

Hvor finder jeg ico filer

Hvis det er program ikoner, så skal du finde dem i den mapper på din pc som programmerne ligger i

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 13-10-22 07:15

Ok, helt præcist vil jeg gerne finde ikonfilen til facebookj. Hvordan, har prøvet og kan ikke finde en mappe med facebook i?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-10-22 07:25

Når du er på fakebook, så kopier adressen i adresselinjen - https://da-dk.facebook.com/ (eller hvad der nu står på din), gå til skrivebordet og højreklik og vælg Sæt ind.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-10-22 12:15

Der er rigtig mange steder på internet
hvor at man kan få gratis icon/ikon,
nogen er nemmere at håndtere end andre..
da jeg ikke ved presist hvad du manglr foresalår at du søger
på google efter'icon' ,
du vil finde tusindevis..
om du finder til Acer ??
Der er mange internetsider som gør at du kan lave dine egne ikoner ud fra et billede,
det kan jeg godt lide :)
Laver et billede til en ikom :)
http://www.htmlkit.com/services/favicon/