/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Elevationssenge og hvad så ?
Fra : kai-d
Vist : 208 gange
300 point
Dato : 12-09-22 22:39

Hjemmeplejen fordre elevationssenge men disse kan ikke sammenkobles så de kan fungere i et normalt sex-liv,

Hvad gør andre ved det ?
Vi kan da ikke være de eneste med problemet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-09-22 23:48

Nå, hvad er problemet da?
Elevationssenge kan da sagtens fås i en dobbelt udgave, som så i det daglige kan fungere som en almindelig dobbeltseng.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor avanceret sex der skal udfoldes som ikke kan klares i en sådan dobbeltseng...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-09-22 08:57

Altså.......æhm........indenfor militæret bruger vi ordet "elevation" når vi indstiller kanonrøret op eller ned. Såååååå, set ud fra den betragtning, er en elevationsseng jo skabt til div sexlege, hvor kanonrøret rigtig kommer i stilling til at affyre det perfekte skud.

God fornøjelse med elevationen.

Jeg finder selv ud!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-09-22 09:01

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 14-09-22 07:59

"Kaptajn Tommy" årets bedste indslag.